אא

באו לעזרה: המחווה של MSC קרוזס לנוסעים - חכירת מטוס לאתונה

על רקע מבצע "צוק איתן" וההחלטה של רשות התעופה האירופית להשהות את הטיסות לנתב"ג, שבהמשך התבטלה, החליטו בהנהלת חברת השייט שלא להפקיר את הנוסעים ולחכור מטוס מיוחד למען 100 מנוסעיה. המנהל המסחרי בחברה, יוסף דדוש: "מוכנים לעשות הכול למען הלקוחות שלנו"

|| ||

MSC קרוזס למען הנוסעים. בימים אלו בהם מבצע "צוק איתן" מוכיח עד כמה עם ישראל ערב זה לזה, מרשים לראות כיצד חברות עסקיות מתגייסות למען מטרות טובות. גם חברת השייט MSC קרוזס, הצטרפה לרשימה המיוחדת בדמות החלטה אמיצה - חכירת מטוס מיוחד לאתונה עבור נוסעיה.

כזכור, ביום חמישי שעבר, עקב החלטת רשות התעופה האירופית לחקות את מקבילתה האמריקנית, הוקפאו מרבית הטיסות מהיבשת לנתב"ג, מה שהוביל לאלפי ישראלים מתוסכלים ורבים אשר נותרו תקועים בחו"ל, ללא כל יכולת להשיג טיסה ארצה. על רקע ההתלהמות הנוסעים והאכזבה מחברות התעופה וממארגני התיירות, החליטו בחברת הקרוזים כחלק ממבצע חילוץ הישראלים, לחכור מטוס מיוחד על מנת לאפשר לכ-100 מלקוחותיה להגיע לאתונה ומשם להמשיך בהפלגה כרגיל, או לחילופין לאפשר את חזרתם של הלקוחות מיוון ארצה.

בחברה מציינים כי עלות חכירת המטוס ושינוע הנוסעים נאמדת ב-70 אלף דולרים, הוצאה שנפלה על MSC קרוזס באופן בלעדי, ללא שום צורך לגבייה מקהל הלקוחות, זאת על חשבון טיסות חברת אייג'ין אייר היוונית שהייתה אמורה להטיס את הנוסעים מלכתחילה.

המנהל המסחרי בחברה, יוסף דדוש, התייחס בשיחה עם "פספורטניוז" להחלטת ההנהלה לחכור מטוס מיוחד לצורך שינוע הנוסעים להפלגה דרך אתונה וסיפר כי "קיבלנו את ההחלטה מתוך רצון טוב למנוע מהישראלים שצריכים להפליג איתנו להתברבר בדרכים. חשוב לנו לציין כי ב-MSC קרוזס נהיה מוכנים לעשות הכול למען לקוחותינו. הם ללא ספק אינם אשמים במצב שהגענו אליו. אנחנו כאן בשבילם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: