אא

ציפייה בענף התיירות: האם יחול מפנה בימים הקרובים?

למרות הדעיכה המסתמנת באינטנסיביות של מבצע "צוק איתן", בכירי הענף מביעים ספק לגבי התעוררות בחודש אוגוסט. אורי סירקיס, מנכ"ל אי.די.בי תיירות: "קשה להיות אופטימים. אין תיירים, שער הדולר נמוך ויש הצפה של מקומות בגלל השמים הפתוחים". אייל קשדן, מנכ"ל השטיח המעופף:"המבחן יהיה אחרי תשעה באב"

| |

בענף התיירות מצפים לסיום מבצע "צוק איתן", ולמרות השקט היחסי והדעיכה המסתמנת באינטנסיביות של הלחימה, בכירי הענף מביעים ספקנות לגבי התעוררות אפשרית בשיא העונה, בחלוף תשעה באב.

אורי סירקיס, מנכ"ל אי.די.בי תיירות, מביע ספק  לגבי האפשרות שנראה פתאום התעוררות גדולה בהזמנות. סירקיס מסביר: "רק בשבוע האחרון נוספו עוד 16,000 מגוייסים, וזה מונע מעוד 200 אלף איש לפחות לצאת לחו"ל. צריך לכך להוסיף גם את תושבי הדרום, שלא ימהרו לצאת לחו"ל. תוסיף לכך את העובדה שאין פה כלל תיירים, מה שמוריד כמות נוסעים גדולה, כמות גדולה של מקומות, שגם בלי קשר, הציפה את השוק בגלל השמים הפתוחים, וכן שער דולר נמוך של 3.4 שקל לדולר, שחיקה גדולה מאד בדולר. כך שקשה להיות אופטימים מהנתונים האלה ל, אומר סירקיס.

אייל קשדן, מנכ"ל 'השטיח המעופף' אומר כי: "מבחן הנסיעות יהיה אחרי תשעה באב. אם כמויות ההזמנות יחזרו לרמה שאמורה להיות בשיא העונה, ספק רב, ונדע זאת רק אחרי תשעה באב".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: