אא

ספארי קומפני מציעה חבילת ירח דבש בסוכות

החברה מציעה חבילת ירח דבש של 9 ימים בסוכות הקרוב, הכוללת ספארי פרטי בטנזניה ונופש בזנזיבר, החבילה כוללת טיסות ישירות לטנזניה עם חברת סאן דור

חברת התיירות Safari Company (ספארי קומפני), המתמחה בתכנון והפקת חופשות וטיולי ספארי באפריקה, מציעה חבילת ירח דבש של 9 ימים מלאים בסוכות הקרוב, הכוללת ספארי פרטי בטנזניה ונופש רומנטי באי הטרופי זנזיבר.

החברה מוציאה בחודש אוקטובר טיסה ישירה ליעד הקזוטי, ולדברי  רונית הרשקוביץ, מנכ"לית ספארי קומפני - "החבילה מיועדת לזוגות החוגגים את ירח הדבש. המדובר בחבילה אולטימטיבית מבחינת מינון נכון בין טיול ספארי הרפתקני ואקזוטי, במסגרתו יהנו הזוגות, בין היתר, מביקור בשמורת אגם מניארה, טרנגירה ומכתש הנגורונגורו; לבין חופשת "בטן גב" במלון מפנק של 5 כוכבים."

בטנזניה יהנו בני הזוג מ-3 לילות לינה בלודג'ים ברמה גבוהה על בסיס פנסיון מלא (3 ארוחות ביום במהלך הספארי), מטיול ספארי ברכב ספארי פרטי עם נהג-מדריך מקומי דובר אנגלית ומביקורים בשמורות ובאתרים.

בזנזיבר מדובר על  5 לילות לינה במלון בלו ביי, ברמת 5 כוכבים, על בסיס חצי פנסיון, מעיסוי זוגי בספא, מארוחה רומנטית על חוף הים מתחת לכיפת השמיים, ומפינוקים רומנטיים, דוגמת: בקבוק שמפניה, סלסלת פירות טרופיים, עוגה ועוד. חבילת הנופש הרומנטית המוצעת בימים 9-17 באוקטובר, הכוללת את כל האמור לעיל (רכב ספארי פרטי, מדריך, כניסות לאתרים, ארוחות) וכן: טיסות ישירות לטנזניה עם חברת סאן דור, חברת בת של אל על, טיסה פנימית לזנזיבר, לינות בבתי מלון, העברות משדה התעופה למלון ובחזרה – במחיר של החל מ- 3955$ לאדם בחדר זוגי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הדיל החם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: