אא

בהלה בבריטניה: דיווח על חפץ חשוד הוביל לסגירת המרחב האווירי

דיווח על חפץ חשוד במטוס "קטאר איירווייס" שהיה בדרכו למנצ'סטר עורר בהלה בממלכה הבריטית. מטוס של חיל האוויר המקומי ליווה את המטוס עד לנחיתתו בשלום בשדה התעופה המקומי. המרחב האווירי נסגר ל-25 דקות. קטאר איירווייס בתגובה: "נקטנו בכל אמצעי הזהירות החיוניים"

| |

בימים אלו בהם מוזכרת נסיכות הנפט הקטנה במפרץ הפרסי בהקשרים שליליים של טרור ומימון ארגון החמאס בעזה, המשיכה לעלות גם היום (שלישי) קטאר לכותרות. המאורע הפעם דווקא בהקשר התעופתי : מטוס של חברת התעופה הלאומית במדינה - "קטאר איירווייס", עורר בהלה בקרב כוחות הביטחון והמשטרה בבריטניה, זאת לאחר שטייס החברה דיווח על הימצאות חפץ חשוד במטוס.

חשד טייס מטוס איירבוס A330-30 של החברה שהיה בדרכו מדוחא למנצ'סטר ועליו היו 269 נוסעים ו-13 אנשי צוות, כאמור הוביל להקפצת כוחות הביטחון במנצ'סטר ולהזנקת מטוסי קרב של חיל האוויר המלכותי אשר ליוו את המטוס עד לנחיתתו בשדה התעופה הבינלאומי בעיר. במקביל, נסגר המרחב האווירי במנצ'סטר להמראות ונחיתות במשך כ-25 דקות, בהוראת המשטרה המקומית.

בהודעה רשמית של חברת "קטאר איירווייס" זמן קצר לאחר האירוע נמסר כי "לאחר שצוות המטוס דיווח על אפשרות של הימצאות חפץ חשוד בתוכו, נקטנו בכל אמצעי הזהירות החיוניים, לרבות עדכון רשויות הביטחון הבריטיות. לפי שעה, טרם ברורה מהות הדיווח, אולם הוא מתוחקר על ידי רשות שדות התעופה הבריטית והגורמים הממונים בממלכה. הנוסעים וצוות המטוס נחתו בשדה בשלום.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: