אא

על רקע הפסקת האש: מטוס ועליו 200 תיירים מצרפת ינחת היום באילת

קבוצת EFH המתמחה בתיירות לישראל הצליחה על רקע הפסקת האש מהלחימה בדרום למלא מטוס מפאריס בדרך לאילת ועליו כ-200 נוסעים. מנכ"ל הקבוצה, ארז בוסו: "שמחים שהצלחנו לשמר את אילת על המפה גם בתקופות קשות". וגם: המחווה של חברת טור דה פראנס לילדי בר המצווה בעוטף עזה

| |

בשורה מעודדת לתיירות האילתית. על רקע הפסקת האש הנכנסת היום (רביעי) בתקווה ליומה השני, תנחת בשעות הקרובות טיסה ראשונה הקיץ מפאריס בשדה התעופה עובדה.

הטיסה שאורגנה על ידי קבוצת EFH המפעילה אתר אינטרנט המתמחה בתיירות מישראל וטיסות לאורך כל השנה בקו פאריס-אילת, כוללת כ-200 נוסעים אשר החליטו חרף המצב הביטחוני לנפוש בעיר הדרומית.

בקבוצה מציינים כי למרות המבצע בעזה, הצליחו לגייס את הנוסעים הצרפתיים שיבלו באילת למעלה משבועיים. "זה לא היה קל, אבל הקהל הצרפתי תמיד היה נאמן ליעד וישאר נאמן לו גם בעתיד", סיפר מנכ"ל הקבוצה, ארז בוסו בשיחה עם "פספורטניוז" והוסיף. "אנחנו שמחים שהצלחנו לשמר את אילת כיעד על המפה גם בתקופות קשות. נמשיך בפעילות לאילת גם בתקופת החורף ולאורך כל השנה עם טיסה שבועית".

המחווה של טור דה פראנס: טיול בר מצווה לילדי עוטף עזה בפאריס

29 ימי הלחימה בעזה (בתקווה כי הסתיימו) הובילו למציאות לא פשוטה עבור תושבי הקיבוצים והיישובים באזור עוטף עזה, ביניהם גם ילדים רבים שנאלצו להתמודד עם שגרת חירום בסמוך למקלטים והמרחבים המוגנים על חשבון פעילויות החופש הגדול.

קבוצת EFH אשר בבעלותה גם חברת התעופה "טור דה פראנס הולידייז" הפועלת בנתב"ג, החליטו לנצל את "החיסרון" שבביטול המושבים על ידי נוסעים שונים, ולאפשר לעשרות בני נוער מיישובי קו העימות שהגיעו לגיל מצוות ונאלצו לדחות את החגיגות עקב המצב הביטחוני, טיול בר או בת מצווה מפנק בפאריס, לרבות ביורו דיסני -  פארק השעשועים המפורסם בצרפת.

"בעקבות תחילת המבצע בעזה, נותרו לנו מספר מקומות ריקים על טיסות לפאריס", הוסיף לספר בוסו את הרקע למחווה המרגשת. "החלטנו לפנות לקיבוצים בדרום ולנסות להוציא קבוצה להפוגה בפאריס וביורו דיסני. חזרו אלינו מקיבוץ בארי וסיפרו לנו שאירועי בר ובת המצווה של ילדי הקיבוץ בוטלו בעקבות האירועים, וזאת לאחר שהכול כבר היה מוכן. לכן, החלטנו שאנחנו נטיס את הילדים לטיול מצוות בפאריס".

סה"כ יצאו לטיול 16 ילדים מלווים ב-4 מדריכי החברה בפאריס. הילדים זכו לבלות בעיר האורות לאורך שלושה ימים, כולל סיור מודרך בן יום בעיר שכלל שייט על נהר הסיין ויומיים נוספים של שיכרון חושים בפארק היורו דיסני. 


ארז בוסו, מנכ"ל קבוצת EFH (כורע ברך בתמונה) עם חבורת בני הנוער מקיבוץ בארי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: