אא

כל אורח אצלנו הוא כאילו עורך התיירות של העיתון המשפיע ביותר בעולם

אומרת אדל גוטמן, מנהלת השיווק והמכירות של רשת מלונות HK HOTELS בניו יורק, מלונות בוטיק בעיצוב אירופאי במרכז מנהטן.

Shutterstock Shutterstock

בחודש שעבר, ממש סמוך לכניסת השנה האזרחית החדשה, בעת שהייתי בניו יורק במסגרת סיור עיתונאים, הזדמן לי להתרשם מ- 4 מלונות בוטיק מקסימים במרכז מנהטן. ארבעת המלונות מעוצבים בסגנון אירופאי טיפוסי ובכולם אווירה נהדרת ומגוון שירותים מפנקים לאורחים: רשת אלחוטית חינם, כולל בחדרים, שירות אישי, מועדון VIP הפתוח במשך כל היום לכל אורחי המלון, ובו משקאות קלים, כיבוד קל של עוגות, עוגיות,פירות, ירקות, ואף יין בשעות הערב. במועדון ניתן לעיין במבחר עצום של עיתונים, מגזינים, ואף ספרים, והכול באופן חופשי ובכל שעות היום.

הרשת, שבבעלותו של הנרי קאלן,יהודי המשמש גם כנשיא החברה, מתהדרת בארבעה מלונות בוטיק יפיפיים, שכל אחד מהם מעוצב בסגנון שונה.

יד ימינו של הבעלים ומנהלת השיווק והמכירות של הרשת הינה אדל גוטמן . פגשתי את אדל במלון האליזה והיא סיפרה לי בגאווה על המלונות של הרשת, על שלל הפרסים, בהם זוכים המלונות בשנים האחרונות, על אופן הניהול שלהם ועל האווירה המשפחתית, שלדבריה, הם מעניקים לכל אורח במלונות.




אדל גוטמן, יד ימינו של הבעלים
ומנהלת השיווק והמכירות


"יש לנו הרבה תיירים מישראל, אנשי עסקים לצד כאלה שבאים לניו יורק מידי שנה, ורובם אורחים קבועים, שחוזרים אלינו באופן קבוע כמו שאר אורחי המלונות שלנו", ולדברי אדל, העובדה שארבעת המלונות שונים בסגנונם זה מזה, מאפשרת לאורחים לבחור להתארח בכל ביקור במלון אחר.

אדל מספרת כי מידי יום יושבים בהנהלת הרשת וקוראים את התגובות של האורחים באינטרנט לגבי המלונות, וכל הערה, ביקורת או תלונה, נבדקת באופן מיידי. ואולי יש בכך כדי להצביע על העובדה שארבעת המלונות של הרשת ממוקמים בראש האתרים באינטרנט כמומלצים ביותר על ידי אתרים גדולים כמו Tripadvisor.com ו-citysearch.com .

להלן חלק מרשימת הפרסים, בהם זכו מלונות הרשת בסיכום שנת 2007 בעיר ניו יורק:
מלון הבוטיק הטוב ביותר:
1. Hotel Giraffe
2. Hotel Elysee
4. Library Hotel
5. Casablanca Hotel.

המלון הטוב ביותר בטיימס סקוויר:
Casablanca Hotel.

צוות המלון הטוב ביותר:
1. Library Hotel
5. Casablanca Hotel
8. Hotel Giraffe.

מלון העסקים הטוב ביותר:
3. Hotel Giraffe
9. Hotel Elysee
10. Casablanca Hotel.

מלון משפחתי ידידותי ביותר:
3. Casablanca Hotel
6. Hotel Giraffe

מלון פאר הטוב ביותר:
3. Library Hotel
8. Casablanca Hotel.

המלון הרומנטי ביותר:
4. Hotel Elysee
7. Library Hotel
9. Hotel Giraffe

כמו כן זכו מלונות הרשת לדירוג גבוה בקטגוריות של מלון התיירות הטוב ביותר ומלון סוף-השבוע הטוב ביותר.

ולא בכדי זוכים המלונות לדירוג גבוה במיוחד בכל הקטגוריות. המיקום שלהם באתרים מרכזיים בעיר, ועלות האירוח בהם משתלמת, במיוחד לאור כל התוספות החינמיות, שהם מציעים למתארחים: ארוחת בוקר, יין וגבינות בערב, חיבור לאינטרנט, בקבוקי מים ושימוש במתקני מועדון הבריאות.

"הפילוסופיה שלנו," מציינת אדל גוטמן, "שנתייחס לכל אורח כאילו הוא עורך התיירות של העיתון המשפיע ביותר בעולם, כי במידה רבה הוא כזה. אנחנו משתדלים ליצור עבור כל אורח 'רגעי ניצחון' קטנים כדי שירגיש כמה הוא רצוי ושהייתו חשובה לנו."

Casablanca Hotel הינו מלון בוטיק מעוצב כולו בסגנון מרוקאי, עם פסלים, שטיחים וריהוט מרוקאי טיפוסי .




Casablanca Hotel, שנמצא במרכז הטיימס סקוויר


Casablanca Hotel, מלון בוטיק המעוצב בסגנון מרוקאי


בביקורי במלון, שנמצא ממש במרכז טיימס סקוויר, אף שוחחתי עם הקונסיירז', שהיגר לארה"ב ממרוקו. מלבד המיקום הנפלא של המלון, שלא במקרה מדורג במיקום גבוה באתרי האינטרנט להזמנת מלונות, הוא משדר אווירה חמימה בשל העיצוב המרהיב, החדרים המהודרים והצוות האדיב.




מיני סוויטה ב- Casablanca Hotel


חצר ה- Blue Parrot ב- Casablanca Hotel


במלון, כמו בכל אחד ממלונות הרשת, ישנו חדר ענק בקומה השנייה הפתוח כל היום ומאפשר לכל אורחי המלון לשתות קפה, תה, שתייה קלה ובנוסף עוגות, עוגיות ובשעות הערב אף יין, גבינות וירקות, והכול חופשי. כל אלה, לצד מגוון עצום של עיתונים, הופכים את השהות בקזבלנקה, כמו גם בשאר מלונות הרשת, לנוחה ונעימה, גם אם הינכם מתארחים עם ילדים.




החזית של Casablanca Hotel בלילה


Giraffe Hotel שוכן במנהטן אף הוא. זהו מלון אינטימי ונעים עם שבעה חדרים בלבד בכל קומה. בקומה ה- 12 של המלון 'פנטהאוז סוויטת פסנתר' המשמש אכסניה יוקרתית לקוקטיילים, אירועים ומסיבות, ארוחות ערב חגיגיות ואף חתונות. אורחי המלון זוכים לכניסה חינם למועדון הספורט "ניו יורק ספורטס קלאב" בפארק אווניו.




Giraffe Hotel, השוכן במנהטן


הלובי ב- Giraffe Hotel


חדר אורחים ב- Giraffe Hotel


מסעדת Barna ב- Giraffe Hotel


Library Hotel בן 10 קומות, כשכל קומה מוקדשת לתחום ידע שונה: מדעי החברה, לשונות, מתמטיקה ומדע, טכנולוגיה, אומנויות, ספרות, היסטוריה, ידע כללי, פילוסופיה, דת, וכל אורח יכול לבחור חדר בקומה כאוות נפשו. כל אחד מ- 60 חדרי המלון מצוייד באוסף אומנות וספרים אופייני לנושא הקומה. כמו כן במלון: חדר קריאה, גן שירה וחדר יצירה.




החזית של Library Hotel


הלובי של Library Hotel, שחדריו מצויידים באוסף אומנות וספרים האופייניים לקומה


Library Hotel, שבו כל קומה מוקדשת לתחום ידע שונה


Madison and Vine ב- Library Hotel


Elysee Hotel הוא מלון בעיצוב ואווירה צרפתית-אירופאית, חביב על סופרים ויוצרים ומצטיין באווירה בינלאומית ובצוות רב-לשוני. המלון רכש מוניטין בזכות ה'מונקי בר', פיאנו בר חביב ופופולארי על חוגי האומנות בעיר.




החזית של Elysee Hotel


הלובי של Elysee Hotel, המעוצב באווירה צרפתית אירופאית


ה- Royal Suite Dining ב- Elysee Hotel

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: