אא

פתאל מתרחבת: שכרה מלון נוסף בגרמניה

רשת המלונות ממשיכה להרחיב את אחיזתה גם בשוק המלונאות האירופי. בהסכם מול חברת ש.י.ר שלמה נדל"ן חתמה הרשת על הסכם שכירות בן 25 שנים להשכרת מלון העסקים בדרגת 5 כוכבים שטייגנברג בעיר מנהיים. מנכ"ל הרשת, דוד פתאל: "שמחים על ההזדמנות שניצבה בפנינו"

| |

רשת פתאל ממשיכה להתרחב. קבוצת המלונאות בראשות דוד פתאל הודיעה היום (שלישי) על חתימת הסכם שכירות ארוך טווח לתקופה בת 25 שנים עבור מלון שטייגנברג, בעיר מנהיים שבגרמניה, בתמורה לדמי שכירות קבועים בסך כ-2.4 מיליון אירו בשנה.

העסקה שהתבצעה מול חברת ש.י.ר שלמה נדל"ן, בעלת מבנה המלון, קבע בנוסף כי החברה תהיה זכאית לדמי שכירות בגובה 20% מהסכום שמעל למחזור שנתי של 8.75 מיליון אירו בשנה. 

מלון השטייגנברג (Steigenberger Hotel) נחשב למלון עסקים בדרגת 5 כוכבים הממוקם בעיר מאנהיים, העיר השנייה בגודלה במדינת באדן-וירטמברג וסמוך לאזור היער השחור. המלון מציע 192 חדרים מתוכם 70 ברמת דלוקס ו-9 סוויטות נוספות. עוד כולל המלון מתחם כנסים ואירועים המיועד לכ-500 משתתפים וטרקלין עסקים. במסגרת הסכם השכירות החדש עתיד להחליף המלון את שמו ולהיקרא תחת המותג "לאונרדו" של רשת פתאל.

מייסד ומנכ"ל רשת פתאל, דוד פתאל, התייחס במעמד חתימת ההסכם לעסקה החדשה וציין כי "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם קבוצת שלמה, שהיא אחת מהקבוצות החזקות בישראל וגם היא פעילה בגרמניה. מלון שטייגנברג הוא אחד ממלונות היוקרה המוכרים והיפים בגרמניה ואנחנו שמחים על ההזדמנות לשכור את המלון ולצרפו ל-45 מלונות לאונרדו של הרשת בגרמניה".

קבוצת המלונאות פתאל נחשבת בשנים האחרונות לאחד מגופי התיירות הגדולים בישראל וכוללת 17,000 חדרים ב-88 בתי מלון בארץ ובחו"ל. בישראל מפעילה הרשת 31 בתי מלון - 19 מהם בבעלות מלאה או חלקית ו-12 בניהול או בשכירות תחת המותגים "לאונרדו", "מרידיאן", "הרודס" ו-"יו קלאב" אילת. סך הכול מועסקים ברשת כ-7000 עובדים. נוסף לכך, מעסיקה פתאל 4000 עובדים נוספים המתפרסים על פני 57 מלונות נוספים. 


מלון שטייגנברג בעיר מנהיים, גרמניה. בקרוב יהפוך ללאונרדו. צילום: יח"צ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: