אא

אשדוד על המפה: מלון לאונרדו חדש ייפתח בעיר

חרף מטחי הרקטות ותקופת הלחימה הודיעה רשת פתאל על הקמת מלון חדש בעיר הדרומית תחת המותג "לאונרדו פלאזה". המלון ממוקם במרחק הליכה מחוף הים שופץ בעלות של כ-5 מיליון שקלים ויכלול 183 חדרים. בעלי הרשת, דוד פתאל: "אנו מאמינים בתיירות בישראל ונמשיך להשקיע כאן"

| |

בשורה מהדרום. על רקע חודש הלחימה בדרום במסגרת מבצע "צוק איתן" וחרף מטחי הטילים אשר איימו על העיר אשדוד, חתמה השבוע רשת מלונות פתאל על הסכם לפתיחת מלון חדש בעיר כבר בראש השנה הקרוב.

המלון החדש אשר הוקם על ידי הקבלן, שמעון צרפתי, ועמד עד היום ללא איכלוס, עבר הליך שיפוץ נרחב בהיקף של כ-5 מיליון שקלים ויכלול 183 חדרים, מתוכם 11 סוויטות, מסעדת שף, חדר אוכל הפונה לבריכה ולים, טרקלין עסקים עם חדר ישיבות פרטי, בריכת שחייה, מועדון ילדים, ספא וחדרי טיפול וכן אולם אירועים המסוגל לאכלס עד כ-500 איש ושלושה חדרי ישיבות.

מרשת פתאל נמסר כי במלון אשר נועד לשרת את קהילת אנשי העסקים המגיעה לאזור, לצד משפחות ותיירים, בעיקר מצרפת ורוסיה, יועסקו בו כ-180 עובדים. כזכור, מדובר במלון השני שפותחת הרשת בהפרש של כחודש באזור הדרום, זאת לאחר שחנכה את מלון "לאונרדו אשקלון" זה מכבר.

"אנו מאמינים בתיירות בישראל ונמשיך להשקיע כאן ולהביא תיירים מישראל ומחו"ל", הצהיר הבעלים ומייסד הרשת, דוד פתאל, השבוע במעמד ההכרזה על פתיחת המלון החדש בעיר, והוסיף. "אשדוד ואשקלון יכולות להפוך לפנינות תיירות עם חופים יפהפיים ואטרקציות תיירות. אנו מקווים לימים שקטים שבהם נוכל להביא לאזור אלפי תיירים ולהגדיל את היקף התעסוקה באזור".

גם מנכ"ל הרשת, ראובן אלקס, הביע שביעות רצון מהקמת המלון החדש בעיר ואמר: "צוק איתן פרץ במקביל לפתיחתו של המלון באשקלון ופגע בתפוסות שלו, אך כבר בסוף השבוע הראשון להפסקת הלחימה נרשמה בו תפוסה של 70 אחוזים, מה שמעיד על הפוטנציאל של התיירות באזור. אנו קוראים למשרדי הממשלה לתמוך במלונות הדרום אשר איבדו כמעט חודש של הכנסות ולהעביר אליהם כמה שיותר כנסים ואירועים ממשלתיים בשנה הקרובה".


מלון לאונרדו פלאזה אשדוד החדש. צילום: יח"צ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: