פרטנר ברבעון השני של 2014: גידול של 130% ברווח הנקי
מהדוחות הכספיים הרבעוניים של החברה עולה כי ההכנסות ירדו ב-4% והסתכמו ב-1.087 מיליון ₪. הרווח התפעולי גדל ב-4%
חברת התקשורת פרטנר, מפעילת המותגים אורנג' ו- 012 Smile, פרסמה היום (רביעי) את הדוחות הכספיים לרבעון השני של שנת 2014.
מהדוחות עולה כי הרווח הנקי של החברה ברבעון הסתכם ב-46 מיליון ₪, זינוק של 130% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
הכנסות החברה ברבעון הסתכמו ב- 1.087 מיליון ₪ - ירידה של 4% לעומת הרבעון השני של 2013. הכנסות משירותים ירדו ב-9% והסתכמו ב-862 מיליון ₪, והכנסות ממכירת ציוד קצה עלו ב-25% והסתכמו ב-225 מיליון ₪.
הוצאות התפעול של החברה, כולל עלויות מכירת ציוד, הסתכמו ב-809 מיליון ₪ - ירידה של 7% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
הרווח התפעולי התזרימי (EBITDA) הסתכם ב-291 מיליון ₪ - עלייה של 4% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
חוב נטו של החברה הסתכם ב-2.7 מיליארד ₪, ירידה של 711 מיליון ₪.
זה רבעון חמישי ברציפות שנרשם גידול במספר מנויי ה- Post paid של החברה (כ-1,000 מנויים).
בסיס לקוחות הסלולר עומד על 2.914 מיליון מנויים, בהשוואה ל-2.921 מיליון (ירידה של 7,000 לקוחות).
ההכנסה החודשית הממוצעת למנוי סלולר ((ARPU ברבעון השני של שנת 2014 הסתכמה ב-76 ₪, ירידה של 1 ₪ בהשוואה לרבעון הקודם, בעיקר בשל המשך שחיקת המחירים בשוק
חיים רומנו מנכ"ל פרטנר ציין עם הצגת הדוחות הכספיים: "תוצאות הרבעון השני של שנת 2014 משקפות את חוסנה ויכולותיה של החברה בהתמודדות עם התחרות העזה והמתמשכת בשוק התקשורת. דבקותנו באסטרטגיה של החברה שבבסיסה יצירת יתרון תחרותי בדגש על חדשנות טכנולוגית ואיכות השירות – נתנה את אותותיה ברבעון זה"