אא

קשרי תעופה: הגדילה את ההכנסות והרווח הגולמי ברבעון השני של 2014

ההפסד של החברה ברבעון עומד על 351 אלף דולר לעומת 335 אלף דולר בתקופה המקבילה אשתקד. בחברה מעריכים את הירידה בהכנסות בעקבות מבצע 'צוק איתן' בסך של כ-6 מיליון דולר

| |

חברת קשרי תעופה, בראשות המנכ"ל יורם מוטעי, סיימה את הרבעון השני של 2014 עם הפסד של 351 אלף דולר, לעומת הפסד של 335 אלף דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

החברה שיפרה ברבעון זה את כל הפרמטרים לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

הכנסות החברה ברבעון גדלו לסך של 45.149 מיליון דולר, זינוק של 26% (לעומת 35.803 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד) והרווח הגולמי צמח ל-4.070 מיליון דולר, עלייה של 25% (לעומת 3.259 מיליון דולר אשתקד).

במחצית הראשונה של השנה החברה הפסידה סך של 1.451 מיליון דולר (לעומת רווח של 1.894 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד) והגדילה את ההכנסות לסך של 59.296 מיליון דולר (לעומת סך של 51.873 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2013).

יש לציין כי, במחצית הראשונה של 2013 רשמה הרחבה רווח הון מעסקת סנורמה, בסך של 2.640 מיליון דולר.

החברה מעריכה כי בעקבות מבצע 'צוק איתן' וצמצמום כמות הטיסות לטורקיה תרשם ירידה בטווח של כ-5 עד 6 מיליון דולר בהכנסות במחצית השנייה של 2014, ואשר צפויה להשפיע לרעה על תוצאות המחצית.

החברה מציינת כי נכון למועד פרסום הדוח יש לה יתרת מקדמות משנים קודמות לבתי מלון בטורקיה, שטרם נוצלה, ומוערכת בסך של כ-1 מיליון דולר. החברה מוסיפה כי בכוונתה לפעול בתקופה הקרובה להסדרת הנושא, וכי הספק שלה בטורקיה הבטיח לפעול בשיתוף פעולה בעניין.

יורם מוטעי, מנכ"ל החברה, אמר על הנתונים: "הגידול במדדים מעיד על הצלחתנו בהמשך יישום האסטרטגיה שכללה ניהול יעיל יותר של התחייבויות למקומות בטיסה, יצירת מגוון רחב יותר של חבילות ליעדים השונים, וחיזוק מנועי הצמיחה של הקבוצה".

מוטעי הוסיף עוד על פעילות הקבוצה: "התמקדות ועיבוי קווים רווחיים ופתיחת יעדים חדשים, גידול משמעותי בהיצע המוצרים ומימוש בפועל של חזון ה-ONE STOP SHOP אשר מאפשר רכישה של כל מוצר, בכל תחום כלשהו מתחום התיירות. יישום מנגנון גמיש המתאים בצורה אופטימלית את התחייבויות החברה למושבים בטיסות בהתאם לביקושים. גידול במכירות שמקורו בעיקר במכירות לסוכני הנסיעות בעקבות הגדלת כמות המוצרים שיצרה החברה למכירה לענף הנסיעות ובגידול במכירות באתר הסחר של החברה שהושק לפני כשנה".

עוד מציין מוטעי בהקשר לפעולות שנקטה בהם החברה: "חיזוק אסטרטגיית הקדמת המכירות אשר מאפשרות לצרכן השגת החופשה האופטימלית מבחינתו בד בבד עם הקטנת הסיכון עבור החברה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: