אא

מלונות רימונים ודן מדווחות על ביטולים וירידה בהזמנות עקב מבצע "צוק איתן"

רשתות המלונות צופות פגיעה מהותית ברבעון השלישי של 2014: רימונים מעריכה ירידה של 5-6 מיליון ש"ח ברווח הנקי, ובמלונות דן מעריכים כי הנזק עלול להביא לירידה בשיעור של 30% בהכנסות החברה ברבעון לעומת הרבעון המקביל אשתקד

מבצע 'צוק איתן' נותן אותותיו על המגזרים השונים בענף התיירות, ובימים אלה מתחילים גורמי התיירות השונים לערוך את תחשיבי הנזק הכלכלי. בתי המלון בכל רחבי הארץ נפגעו משמעותית, הן בשל ביטול הזמנות של התיירות הנכנסת ותיירות הפנים והן בשל צמצום בהזמנות חדשות.

חברת 'הכשרת הישוב', חברת האם של רשת מלונות רימונים, מעריכה כי השלכות מבצע 'צוק איתן' יובילו לירידה של 5-6 מיליון שקלים ברווח הנקי של הרשת ברבעון השלישי של השנה. ראוי לציין כי ברבעון השלישי אשתקד רשמה החברה רווח נקי של 6.4 מיליון שקלים.

בחברה מבהירים: "בעקבות המבצע התקבלו ביטולי הזמנות אירוח של תיירים ושל ישראלים, באופן שלהערכת החברה ישפיע מהותית על תוצאות הרבעון השלישי. כמו כן, חלה האטה בהזמנות חדשות בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד".

גם רשת מלונות דן פרסמה אזהרה, כי הינה צופה ירידה של 30% בהכנסות ברבעון השלישי, לעומת הכנסות החברה ברבעון המקביל אשתקד, שהסתכמו אז ב-319.177 מיליון ₪. כלומר, הנזק להכנסות מוערך בכ-100 מיליון ₪.

החברות מציינות בדיווחיהן כי לא נלקחו בחשבון פיצויים מטעם המדינה בעקבות המצב, שעדיין לא נקבעו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: