אא

רשת קראון פלזה והולידיי אין משיקה GIFT CARD

שי אסיה, משנה למנכ"ל רשת מלונות קראון פלזה והולידיי אין: "החלטנו לצאת לקראת החגים במהלך יחודי בו נציע רכישת כרטיסי מתנה- GIFT CARD הכוללים מגוון פעילויות מפנקות ושונות

|| ||

רשת מלונות קראון פלזה והולידיי אין, תחל לשווק GIFT CARD המציעים מגוון פעילויות מפנקות המתאימות לכל אירוע החל מארוחת בוקר במסעדת המלון ושימוש במתקני הספא ועד לאירוח זוגי ללילה באחד מבתי המלון. כרטיסי ה-GIFT CARD ישווקו במחירים משתנים החל מ-200 ש"ח וניתן יהיה לרכוש אותם דרך מוקד ההזמנות הרשתי ולממשם בכל בתי המלון של הרשת מצפון ועד דרום.

הכרטיסים מציעים היצע רחב של פעילויות: "בוקר מאושר"- ארוחת בוקר במסעדת המלון, כניסה ושימוש במתקני הספא וניתן לשלב גם טיפול. "צהריים מאושרים"- ארוחת צהריים זוגית, כניסה ושימוש במתקני הספא. "יום מאושר"- כניסה ושימוש במתקני הספא וקפה ועוגה בלובי המלון. "לילה מאושר"- אירוח זוגי באמצ"ש/ סופ"ש ללילה או יותר על בסיס לינה וארוחת בוקר או על בסיס אירוח חצי פנסיון. רוב הכרטיסים משווקים כחבילה זוגית או חבילת יחיד.

לדברי שי אסיה, משנה למנכ"ל רשת מלונות קראון פלזה והולידיי אין: "החלטנו לצאת לקראת החגים במהלך יחודי . רשת מלונות קראון פלזה והולידיי אין תצענה רכישת כרטיסי מתנה- GIFT CARD הכוללים מגוון פעילויות מפנקות ושונות , אותם ניתן יהיה לרכוש דרך מרכז ההזמנות של הרשת ולממש בכל בתי המלון שלנו. המטרה שעומדת מאחורי הנפקת כרטיסים אלו היא להציע מוצר פרימיום ייחודי ומקורי, אותו תמיד כייף לקבל". לדבריו: "דווקא בימים אלו, יותר מתמיד, יש לחזק את ענף התיירות ולתמוך בו וליהנות משפע של אפשרויות מפנקות. ה-GIFT CARD של קראון פלזה יכול גם לשמש כמתנה יוקרתית ומיוחדת למעסיקים הרוצים לפנק את העובדים שלהם בחג ולהעניק להם חופשה בישראל."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: