אא

הלחץ השתלם: וויז אייר החזירה לנוסעים הישראלים את כספם

לאחר פניית התאחדות סוכני הנסיעות לחברה, הודיעה הנהלת וויז אייר כי תשיב את מלוא כספם של הלקוחות אשר רכשו עימה כרטיסי טיסה לטיסות בקווים אותם ביטלה בנתב"ג, ביניהם: פראג, קטוביץ' וורשה. מנכ"ל ההתאחדות, יוסי פתאל: "נעשה הכול כדי להגן על הנוסעים הישראלים"

סוף טוב הכול טוב. בימים האחרונים עמדה חברת התעופה ההונגרית "וויז אייר" במוקד התרעומת מצד הנוסעים וסיטונאי התיירות הישראלים. הסיבה: לקוחות רבים שטרם קיבלו את כספם חזרה, חרף הודעת וויז אייר על הפסקת פעילותה באופן זמני בקווים הפועלים מישראל ואליה, החל מהחודש הבא, ביניהם ורשה, קטוביץ' ופראג.

בהתאחדות סוכני הנסיעות נרתמו לטובת הנוסעים והחליטו כאקט מחאתי לשלוח מכתב נוקב להנהלת החברה, בטענה כי כרטיס הטיסה מהווה חוזה מחייב בין חברת התעופה ללקוח. "ולכן השבה חלקית של הכספים מהווה לכאורה הפרת חוזה מצד חברת התעופה כלפי הנוסעים".

ואכן בעקבות הפנייה הנחרצת מצד ההתאחדות, הודיעה הנהלת וויז אייר לאחרונה כי תנקט במדיניות של החזרת מלוא הכספים ללקוחות המעוניינים בהשבת תמורה עבור הכרטיסים שנרכשו לטיסות אותן ביטלה החברה.

"כגוף תיירות מרכזי, המייצג אך גם משרת את משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל, ההתאחדות עושה ותעשה כל שביכולתה כדי להגן על הנוסעים הישראלים", סיכם מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, יוסי פתאל, את הסוגיה. 


וויז אייר. הלחץ של התאחדות סוכני הנסיעות נשא פירות

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: