אא

"התנהלות משרד האוצר עלולה לגרום לקריסת עסקי תיירות ולפיטורים המוניים"

התאחדות סוכני הנסיעות תוקפת את משרד האוצר בשל מה שמוגדר לטענתה ב-"כשל חמור בהבנה ובהתנהלות צרכי ענף התיירות בגין המלחמה". טענות ההתאחדות כנגד האוצר: התעלמות מפיצויים לתחום תיירות הפנים הכוללים תיירנים, מפעילי אטרקציות וצימרים

| |

התאחדות סוכני הנסיעות VS משרד האוצר. גורמים בהתאחדות מביעים תרעומת קשה כנגד פקידים במשרד האוצר בימים אחרונים. הסיבה: טענות פקידים בכירים במשרד כי הסכומים במתווה הפיצויים בתחום התיירות בלתי סבירים ואף "הזויים", כך לטענתם.

מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, יוסי פתאל, הביע את מורת רוחו מהתנהלות משרד האוצר ופירסם היום (שלישי) את התייחסותו הזועמת לנושא. "בלתי סביר הוא שפקידים באוצר יתקפו מסקנות הם עצמם היו שותפים לגיבושן, בעודם מסתתרים מאחורי פרגוד ההדלפות. הגיע הזמן שפקידי האוצר ייצאו מהמשרדים המנותקים ויגיעו לבקר אצלנו בפרולטריון, בטרם ייכנו "הזויים", עסקים המצויים בסכנת סגירה". 

פתאל הוסיף לציין כי "ההתקפה משולחת הרסן הינה שיא של התנהגות קלוקלת ומינהל בלתי תקין בעליל",ממשיך פתאל, "פקידי האוצר השונים היו שותפים לדיונים הרציניים על נזקיו הקריטיים של ענף התיירות בגין המלחמה, ולא שמענו אותם מתבטאים שם כפי שהתבטאו תוך הסתרת זהותם".

בהתאחדות מציינים כי לא תיתכן התעלמות מצד משרד האוצר לתחום תיירות הפנים, הכולל אלפי עובדים, לרבות תיירנים, מפעילי אטרקציות וצימרים ברחבי הארץ, אשר לטענתם עלולים להיפגע קשות כתוצאה מחוסר הבנה אצל הגורמים הרלבנטיים באוצר". 

לצד זאת, קוראים בהתאחדות לשר האוצר לקרוא את פקידיו לסדר ולהתפנות מיידית לסיוע לענף התיירות. אותו ענף אשר כבר בשלבים הראשונים של הלחימה. "אנחנו מצפים כשהתותחים רועמים, לראות כי המניפולציות התקשורתיות בהן נוקטים אנשי האוצר בימי רגיעה, יושתקו ע"י האחראים", סיכם פתאל.


יוסי פתאל, מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות. תוקף את אנשי האוצר

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: