אא

"נתב"ג המקום הכי בטוח בישראל"

על רקע איומי חמאס בשל ההסלמה הביטחונית על חברות התעופה הזרות מלהגיע לישראל, מסרבים ברשות שדות התעופה ונמל התעופה הלאומי להיכנס ללחץ. "נמל התעופה בן גוריון פועל שבשגרה. אין שום ביטולים". לפי שעה: כל הטיסות פועלות כסדרן פרט לקוריאן אייר

| |

נמר של נייר או איום ממשי? הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עזאדין-אל קאסאם, פירסמו לפנות ערב סרטון בו איימו לשגר רקטות לעבר נתב"ג בשעה 06:00 בבוקר.

בנתב"ג סירבו להתרגש מהדיווחים על ירי הרקטות הצפוי. גורם בכיר ברשות שדות התעופה סיפר ל-"פספורטניוז" כי "נמל התעופה בן גוריון פועל כשבשגרה וכך ימשיך גם מחר (חמישי). אין לפי שעה שום ביטולי טיסות מצד חברות תעופה זרות. נתב"ג הוא המקום הכי בטוח בישראל. אין שום סיבה להלחיץ את ציבור הנוסעים".

כזכור, לפני כחודש ביטלו למעלה מ-25 חברות תעופה זרות את פעילותן לישראל למשך 72 שעות בשל אזהרות מסע לישראל, ביניהן לופטהנזה, סוויס, אוסטריאן, יו.אס איירווייס, אייר קנדה, אייר אירופה, סאס, אייר ברלין, סייפרוס איירווייס, רויאל ג'ורדניאן ועוד. לפי שעה כל הטיסות פועלות כסדרן, פרט לחברת קוריאן אייר שביטלה את טיסותיה בקו ת"א-סיאול עוד בחודש שעבר והודיעה כי עשויה להחזיר את הטיסות בקו ב-30 באוגוסט.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: