אא

איסור מכירת חבילות ספורט וכרטיסים בישראל למשחקי ברצלונה?

ראש עיריית רמת גן ויו"ר ועדת החינוך של מרכז השלטון המקומי, ישראל זינגר, פנה בעניין לשר התיירות, ומבקש לבחון איסור מכירת כרטיסים בישראל למשחקי הקבוצה, לאור המימון שהיא מקבלת מקטאר

| |

"כראש עיר גדולה וכיו"ר ועדת החינוך של מרכז השלטון המקומי הנני פונה אליך ואבקשך לבחון הנחיית איסור מכירה בישראל של כרטיסים וחבילות ספורט למשחקיה של קבוצת ברצלונה, כל עוד נושאת קבוצה זו את החסות של קטאר – מדינת בנק הטרור החמאסי, אחיהם של הג'יהאד האיסלאמי, חיזבאללה, אל קעידה ודאע"ש, כותב ישראל זינגר, ראש עיריית רמת גן ויו"ר ועדת החינוך של מרכז השלטון המקומי, בפנייה לשר התיירות עוזי לנדאו.

זינגר מוסיף עוד בפנייתו לשר "נכון שאיסור כזה לא ימנע מחלק מעשרות אלפי הישראלים אוהדי ברצלונה מלהגיע למשחקי הקבוצה אם מאוד ירצו בכך, אבל יהווה מכשול וסיבה לעצור לרגע ולחשוב אם מקומם של הישראלים בצד הביתי של יציעי קאמפ-נואו. מהלך כזה יהווה מסר של בקשה מהישראלים – חדלו לאהוד את הקבוצה שמפיצה את שמה של המדינה אשר מממנת את סיבלם של ילדי שדרות ויישובי עוטף עזה".

את הפנייה להפסקת החסות העביר זינגר בשבוע שעבר לנשיא ברצלונה, אולם מהקבוצה נמסר לו כי למרות שברצלונה אוהבת את ישראל אין באפשרותה להפסיק את החסות הקטארית.

"אתה מייצג מפלגה ציונית לאומית.", כותב זינגר לשר בסיום המכתב, ומוסיף "אתה עצמך בן לבית ציוני לאומי שורשי, כמו גם שרת התרבות והספורט שלא בכדי מכותבת למכתבי זה. אני בטוח שאיני צריך לשכנע איש מכם בצדקת בקשתי. כל שאני מבקש הוא שתהפוך אותה למעשית".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: