אא

אייר בלטיק הרוויחה 14 מיליון אירו במחצית הראשונה של השנה

מסתבר שאפשר להרוויח בימים אלו גם בתעופה ולא מעט, חברת אייר בלטיק הלטבית, המפעילה טיסות ל-60 יעדים, עברה מהפסד לרווח בזכות התייעלות, קיצוץ בהוצאות וביטול קווים לא מבוקשים

אייר בלטיק, חברת התעופה הלטבית, רשמה במחצית הראשונה של השנה רווח של 14 מיליון אירו לעומת הפסד של 12 מיליון אירו במחצית הראשונה של 2013.

מרטין גאוס, מנכ"ל אייר בלטיק, אמר בתגובה: "המצב הגיאופוליטי הלא יציב במזרח אירופה יוצר סביבת שוק קשה ומאתגרת עבור אייר בלטיק, ואנחנו רואים ירידה במספרי נוסעי הטרנספר שלנו. למרות זאת, התייעלנו והשגנו חיסכון משמעותי בהוצאות ואנחנו נהנים מצי המטוסים המודרני והאחיד שלנו. התוצאות החיוביות שלנו יסייעו לנו להתאים את עצמנו לתנאי השוק ולשפר את רשת הקווים שלנו בעונת החורף".

החברה שחשפה את הנתונים במסיבת עיתונאים בריגה, וסיפרה כי נוכח הירידה בביקושים אייר בלטיק צמצמה את הקיבולת וביטלה את הקווים לאודסה, סימפרופול וקלינינגראד במחצית הראשונה של השנה. נוסעים רבים טסו עם החברה ליעדי המשך (טרנספר), ואילו במחצית הראשונה של השנה עלה מספר הנוסעים בטיסות ייעודיות (מיעד ליעד) ל-52%.

אייר בלטיק מפעילה טיסות ל-60 יעדים מנמל הבית שלה בריגה, בירת לטביה, ומציעה טיסות קישור נוחות למגוון יעדים באירופה, סקנדינביה, רוסיה ומדינות חבר העמים לשעבר ולמזרח התיכון. הקיץ השיקה החברה 6 קווים חדשים ל: בורגס ווארנה בבולגריה, לפלמה דה מיורקה (ספרד), בוקרשט (רומניה), גוטנבורג (שוודיה) ואברדין (סקוטלנד).

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: