אא

מועדון סקול תל אביב ערך אירוע חגיגי במלון 'סינמה' בתום חופשת הקיץ

חברי המועדון ואורחים מבכירי הענף נהנו מאווירת החברותא, מארוחה אנינה ומהרצאה מאלפת של ח"כ נחמן שי, שביקר את התנהלות הממשלה וראשה במבצע 'צוק איתן'

| |

לקראת תום חופשת הקיץ יזמה אילנה קפלן, הנשיאה החדשה של מועדון סקול בינלאומי תל אביב, מפגש חברים ברוח הבטחתה, כשקיבלה עליה לא מכבר את התפקיד, "להפיח רוח חדשה ולצרף חברים נוספים למועדון חברים בינלאומי מכובד זה, מועדון חברתי להנאה ולעשיית עסקים בין החברים בארץ ובעולם".

למרות שהיה חשש לקיום המפגש, אליו הוזמנו החברים בעיצומו של מבצע 'צוק איתן', אילנה לא נרתעה ואף דאגה ליידע את כל המוזמנים, כי במקום קיים מרחב מוגן. בסופו של דבר, הסתבר כי לא היה כל צורך במרחב המוגן לאחר סיום המבצע, ולמפגש החגיגי, שהתקיים ביום ה' האחרון במלון הבוטיק 'סינמה', שבכיכר דיזנגוף בתל אביב, הגיעו עשרות חברי סקול ואורחים נכבדים. הנשיא הארצי של סקול בינלאומי ישראל, יענק'לה הרטמן, כיבד את המפגש והגיע במיוחד מטבריה בלוויית רעייתו, וכמוהו ותיקי סקול כגרשון מגון, דרורה פרידריך, שמעון דנאי, ובין האורחים הנכבדים: גדי מור, מנכ"ל אמדאוס ישראל, אבי פרידמן, מנכ"ל יונייטד ישראל, ורבים נוספים. בתום ההתוועדות החברתית וארוחת הצהריים אנינת הטעם, נשאה אילנה קפלן דברי פתיחה, יענק'לה הרטמן שיתף את החברים והאורחים בברכת סקול המסורתית, ושמעון דנאי הציג את המרצה, חבר הכנסת, ד"ר נחמן שי. מוקד הרצאתו של נחמן שי, מטבע הדברים, היה מבצע 'צוק איתן'. מחד, שיבח שי את צה"ל, בעיקר על ההיבטים ההומניטאריים של הפעילות הצבאית, ומאידך ביקר את ראש הממשלה ואת הקבינט על ניהול המערכה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: