אא

מינויים חדשים ברשת מלונות דן

בהנהלת הרשת הודיעו על מינויים של דובי רקיע ובן ינובר למנהלים החדשים של מלונות דן אכדיה הרצליה ודן בוטיק ירושלים בהתאמה. מנכ"ל הרשת, רפי שדה בירך את השניים: "אני סמוך ובטוח שהם יצעידו את המלונות שלנו להישגים יפים. מאחל להם הצלחה רבה"

|| ||

סבב מינוייים חדש ברשת מלונות דן. היום (שלישי) הודיעו בהנהלת הרשת על שני מינויים חדשים: מינויו של דובי רקיע למנכ"ל מלון אכדיה הרצליה ובן ינובר למנכ"ל מלון דן בוטיק ירושלים.

דובי רקיע (52, נשוי+3 ילדים) עובד ברשת מלונות דן בארבע השנים האחרונות, ובהן כיהן כמנכ"ל מלון דן פנורמה ירושלים. לרקיע ניסיון עשיר בענף המלונאות, כאשר בעבר שימש גם כמנכ"ל מלון שרתון סיטי טאואר ומלון שרתון מוריה ים המלח.

בן ינובר (39, נשוי) עובד ברשת מזה 17 שנה, בהן כיהן במגוון רחב של תפקידים, ששיאם כמנכ"ל מלון גני דן אשקלון, סמנכ"ל מלון דן פנורמה ירושלים, מנהל אגף חדרים במלון דן אכדיה הרצליה וכאמור עוד שורה ארוכה של תפקידים ברשת".

מנכ"ל הרשת, רפי שדה בירך את השניים לרגל כניסתם לתפקיד החדש ומסר כי "אני רוצה לאחל הצלחה רבה למנכ"לים החדשים של מלונות הרשת. זה כבוד גדול עבורי לקדם מנהלים מתוך הארגון, דבר אשר מעיד על איכות שדרת הניהול של הרשת. אני סמוך ובטוח שדובי רקיע ובן ינובר יצעידו את המלונות שלהם להישגים יפים".

 
מלון דן אכדיה הרצליה. דובי רקיע ישמש כמנכ"ל המלון החדש

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מנהלים בתנועה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: