אא

ספטמבר במגזין "פספורט" - גלובס: כל מה שצריך לדעת לפני שנוסעים לחו"ל

מגזין התיירות "פספורט" - גלובס גיליון מספר 4 חולק אתמול (ד), לכל מנויי גלובס בתפוצה ארצית ובו תוכלו לקרוא על חמשת היעדים שיעשו לכם את ראש השנה, מלונות היוקרה המרהיבים והחדשים של רשת מריוט במזרח אירופה, מדור השכרת רכב חדש, מדריך הקניות לפני היציאה לטיול, החופשה שלי ועוד. המהדורה הדיגיטלית לצפייה חופשית החל מיום שני

| |

הנה זה בא. מגזין "פספורט" מבית גלובס החגיגי - מהדורת חודש ספטמבר יצאה לאור (!) ההצלחה המסחררת של מגזין התיירות המופץ ל-45 אלף בתי אב אחת לחודש ממשיכה עם גיליון יוצא דופן בסימן תקופת החגים המתקרבת.

במדור החגיגי תוכלו לזכות הצצה אל חמישה יעדים שונים ברחבי הגלובוס אשר עשוים להתאים במיוחד עבורכם לקראת ראש השנה ותקופת חגי תשרי הקרובה, ביניהם חבל רג'סטאן בהודובלגרד - בירת סרביהיפן, תאילנד ומלטה. כמו כן תזכו במגזין הקרוב להיכרות עם מדור השכרת רכב חדש ובו שלל טיפים לנסיעה משפחתית ולטיפים ייעודיים, על מסע נופש יוקרתי בן 9 ימים ו-3 מדינות וכן למדורים האהובים "החופשה שלי" ו-"ארזתם לבד". מה שבטוח - משעמם לא יהיה לכם. קריאה מהנה (!)

כל המעוניין לקבל את המגזין המודפס מוזמן להעביר בקשה כתובה למייל שכתובתו: [email protected]. המהדורה הדיגיטלית של המגזין תיפתח לצפייה חופשית החל מיום שני הקרוב, כולל לסמארטפון ולאנדרואיד. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: