אא

מחלקת עסקים עכשיו גם בחברות low Cost

חברת התעופה האירית ריאנאייר הידועה ברמת מחירי הטיסה הנמוכים שלה  הציגה דבר שנראה עד כה בלתי ייאמן לחברת לואו קוסט מובהקת כמוה: מחלקת עסקים

| |

חברת הלואו קוסט ריאנאייר, הגדולה באירופה, ידועה לא רק בגלל שהצליחה להכניס לשוק טיסות ב-5 ליש"ט שהפכו את הטיסה באירופה לזמינה כמעט לכל אחד, אלא גם בסטנדרטים הנמוכים  של השירות שלה, לואו קוסט אמיתי שמאפשר להוריד את המחירים נמוך כל כך.

כנראה במסגרת הניסיונות של ריאנאייר לשפר את השירות שלה,  היא הציגה דבר שנראה עד כה בלתי ייאמן לחברת לואו קוסט מובהקת כמוה: מחלקת עסקים.

על פי הפרסום באתר החברה, מי שיזמין כרטיס "ביזנס פלוס" יקבל גמישות מוחלטת בתנאי הביטול ושינוי תאריך הטיסה, מסירת כבודה לבטן המטוס במשקל של עד 20 ק"ג, עדיפות בעלייה למטוס, בחירת מושב מראש ומעבר מהיר בבידוק בנמלי תעופה נבחרים.

מחיר כרטיס שכזה: החל מ-70 ליש"ט. המושבים במטוס לא ישונו, וכולם יהיו בקונפיגורציה של מחלקת תיירים.

ריאנאייר האירית ידועה בהיותה חברה שמפצה על המחירים המגוחכים שלה בטיסה לנמלי תעופה משניים ומרוחקים, ובעמלות גבוהות על כל שירות שהוא מעבר למושב במטוס. כך למשל, מי ששוכח לעשות צ'ק אין באינטרנט או לא מביא איתו את הדף המודפס, נאלץ לשלם בנמל התעופה עשרות יורו תמורת הדפסת הדף הבודד.

עם השנים, הופצו באתרי שיתוף קבצים סרטונים ותמונות המתארים חוויות שירות לא נעימות שקרו להם בטיסות בריאנאייר,  קשה להאמין שאנשי עסקים יוותרו על יתרונות הנוסע המתמיד וטיסה לשדות מרכזיים תמורת המוצר החדש של ריאנאייר, אבל כן ייתכן שנוסעים שרוצים לטוס בזול אבל עם כבודה ועם מושב מובטח מראש יקנו את כרטיסי מחלקת העסקים של ריאנאייר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: