אא

תאגיד התעופה וירג'ין יסגור את חברת התעופה "ליטל רד"

החברה הפעילה 12 טיסות ביום מלונדון-הית'רו למנצ'סטר, אדינבורו ואברדין, עם כוונה להזין בנוסעים את קוויה הארוכים של וירג'ין אטלנטיק, ריצ'ארד ברנסון, השיק את החברה במארס 2013 בניסיון להילחם בבריטיש אירוויז ששולטת בשוק טיסות הפנים בבריטניה

| |

 תאגיד התעופה וירג'ין יסגור את חברת התעופה "ליטל רד" שהפעילה טיסות פנים בבריטניה רק 18 חודשים לאחר השקתה. הסיבה: אחוזי תפוסה נמוכים והפסדים כבדים.

בעל התאגיד, ריצ'ארד ברנסון, השיק את חברת התעופה במארס 2013 בניסיון להילחם בבריטיש אירוויז ששולטת ללא עוררין בשוק טיסות הפנים בבריטניה. ברנסון זעם בזמנו על האיחוד בין בריטיש אירוויז לבריטיש מידלנד (BMI), וטען שבכך בריטיש אירוויז הפכה למונופול בטיסות הפנים.

ליטל רד הפעילה 12 טיסות ביום מלונדון-הית'רו לשלושה יעדים – מנצ'סטר, אדינבורו ואברדין, עם כוונה להזין בנוסעים את קוויה הארוכים של וירג'ין אטלנטיק שיוצאים מהית'רו. את הסלוטים היקרים בהית'רו ליטל רד קיבלה בהחלטת הרשויות בבריטניה, שהכריחו את בריטיש אירוויז לוותר על חלק מהסלוטים שהחזיקה BMI לפני קריסתה.

ליטל רד ביצעה את טיסותיה בשלושה מטוסי A320 בחכירה רטובה מאר לינגוס האירית. זולת וירג'ין אטלנטיק, ברנסון הוא הבעלים גם של וירג'ין אמריקה שמפעילה טיסות פנים בארה"ב ושל וירג'ין אוסטרליה שמפעילה טיסות באוסטרליה ובניו זילנד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: