אא

מיוחד לסוכות: מלון קמפינג לכל המשפחה בחמת גדר

פרויקט משותף של חברת "קשרי תעופה" ו-"חמת גדר ריזורט" תאפשר למעוניינים לבלות את תקופת החגים החל מראש השנה ועד סוף חול המועד סוכות בכפר מחנאות בן 400 אוהלים. מנכ"ל קשרי תעופה, יורם מוטעי: "מציעים ללקוחותינו אלטרנטיבה מקורית לחופשת החג במחיר שווה לכל כיס"

|| ||

מחפשים אטרקצייה יחודית לתקופת הנופש בחגים? לא מעוניינים לבזבז אלפי שקלים על טיול בחו"ל ועל הדרך לגבש את המשפחה? כדאי שתקראו בעיון את הכתבה הבאה. פרוייקט ייחודי יספק לכם החל מראש השנה ועד סוף חול המועד סוכות "מלון קמפינג" בחמת גדר בו תוכלו לעשות אתנחתא משגרת היומיום הלוחצת ולמצות את תקופת חגי תשרי באופן מיטבי.

תכירו את "סוכוטבע" - קמפינג לכל המשפחה עם שלל פעילויות ואטרקציות לכל הגילאים שנועדו להעניק ערך מוסף ומשמעותי לחופשה שלכם. מדובר למעשה על פסטיבל שיתקיים בתוך מתחם "חמת גדר ריזורט" שבחמת גדר ואשר בתוכו כפר מחנאות הכולל כ-400 אוהלים בסוגים שונים המתאימים למשפחות של עד 5 נפשות.

המתחם עצמו מגודר לכל אורכו ויכלול מעבר לאוהלים גם כניסה חופשית לאטרקציות בכרטיס אחד ובמחיר קבוע מראש בחמת גדר ריזורט. בין הפעילויות המרכזיות ניתן לציין טבילה מרחצאות ופארק המים, ביקור בחוות התנינים, מופעי תוכים מאולפים, מיני ספארי, ופעילויות מיוחדות לפסטיבל כגון דיסקו רטוב למשפחה ברחבת המזרקות, מדורת שבט גדולה עם מספרי סיפורים, ערבי שירה בציבור, תהלוכת לפידים, מגרשי ספורט ועוד.

הפרויקט נוצר כחלק מהמאמץ המשותף לעודד את החופשה בישראל ולהפוך את חופשות החגים לחוויה משפחתית המשלבת לינה בחיק הטבע עם אטרקציות תיירותיות ומאתגרות. בנוסף, כפר הקמפינג מעניק אלטרנטיבה מושלמת למשפחות שרוצות לנפוש בתקציב נוח יחסית וללא הוצאות מיותרות מעבר למחיר הבסיסי של החופשה וכן ללא צורך בהבאת ציוד קמפינג מהבית.

מנכ"ל חברת קשרי תעופה, יורם מוטעי, המפעילה את "מלון הקמפינג" בצוותא עם אתר "חמת גדר ריזורט" התייחס לאטרקציית הנופש החדשה וסיפר כי "חופשת ראש השנה וחופשת חג הסוכות הארוכה העומדת לפנינו, מהוות את הפלטפורמה האידיאלית לחופשה משפחתית בישראל. לכן, בחרנו לראשונה להקים מלון אוהלים בשיתוף חמת גדר ולהציע ללקוחותינו אלטרנטיבה מקורית לחופשת החג, שתאפשר חופשה מהנה לכל המשפחה במחיר שווה לכל כיס".

דוגמאות למחירים וחבילות:

אוהל קמפינג

2 לילות בין התאריכים 8-18.10

עד 5 אנשים כולל חמישה מזרנים, כסאות ושולחן - 798 ₪ למשפחה; לינת לילה – 399 ₪

אוהל סוכה מפואר

2 לילות בין התאריכים 8-18.10

עד 5 אנשים כולל חמישה מזרנים - כסאות ושולחן 1198 ₪ למשפחה; לינת לילה – 599 ₪ 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הדיל החם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: