אא

בלארוס ביטלה את חובת הויזה לישראלים

המדיניות של משרד החוץ לחזק את היחסים והתיירות עם מזרח אירופה ממשיכה לתת פירות, והפעם זוהי בלארוס שמודיעה כי החל מה-19 לחודש, בעוד שבועיים, ישראלים לא יצטרכו להצטייד בויזה לפני שיכנסו למדינה המזרח אירופית

| |

שגריר ישראל בבלארוס, יוסף שאגאל, הודיע על ביטול הצורך באשרות הכניסה בתשלום לבלארוס . ההחלטה התגבשה במהלך החודשים האחרונים בין משרד החוץ הישראלי לבין הרשויות המקומיות. הודעת השגריר ניתנה אתמול במהלך ערב הפתיחה של כנס יהודי שהתקיים באולם התאטרון המרכזי בעיר ויטבסק. 

המדיניות של משרד החוץ בשנים האחרונות הינה לחזק את היחסים והתיירות עם מדינות מזרח אירופה, וכך החל מה-19 לחודש, בעוד שבועיים, אזרחים ישראלים לא יצטרכו להצטייד בויזה לפני שיכנסו למדינה המזרח אירופית.

מדיניותו של שר החוץ ליברמן כבר הובילה לביטול חובת הויזה לישראלים לרוסיה ולאוקראינה, מה שהקל על התיירים הישראלים למדינות אלו – וגם הגדיל את התיירות ממזרח אירופה לישראל בעקבות ההחלטה המקבילה מישראל לפטור את אזרחי מדינות אלו מויזה. מדובר בהישג חשוב למדיניות החוץ, מאחר ובלארוס דורשת חובת ויזה מרוב מדינות מדינות העולם, כולל מאזרחי מדינות האיחוד האירופי, בדומה לרוסיה.

חברת התעופה הבלארוסית, BELAVIA, טסה ממינסק לנתב"ג ומאפשרת טיסות המשך למגוון יעדים באירופה ומדינות ברה"מ לשעבר. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: