אא

חרף הלחימה: למעלה מ-20 אלף נוסעים ימריאו לאומן

תופי המלחמה באזור אינם משפיעים על עשרות אלפי המאמינים והחסידים. שתי רבבות נוסעים צפויים להמריא כמיטב המסורת לקברו של רבי נחמן מברסלב שבאומן עד לערב ראש השנה. כ-100 טיסות ייצאו סה"כ מטרמינלים 1 ו-3 בנתב"ג

| |

הנהירה לאומן. כמדי טרום ערב ראש השנה תצאנה גם בשבוע הבא משלחת המסורתית של למעלה מ-20 אלף מאמינים וחסידים לקבר רבי נחמן מברסלב. ברשות שדות התעופה נערכים בכוחות מתוגברים לקראת כמויות הנוסעים המשמעותיות שעתידות להתפרס על פני כ-100 טיסות ייעודיות - 75 מטרמינל 1 בנתב"ג והיתר מטרמינל 3.

בהנהלת נתב"ג מספרים כי יעניקו לטובת החסידים שורה של הטבות ייעודיות, לרבות מתחם תפילות מיוחד בטרמינל 1, רישום לטיסות בדלפקי השירות, סדרנים להכוונה ושמירה על הסדר הציבורי, הטסה מוקדמת ומרוכזת של מזון כשר כמטען נלווה למסע וכן הקצאה מיוחדת של דלפקי ביקורת גבולות ומשרדי תפעול לסוכני נסיעות.

ברוך מגיד, מנכ"ל כספי תעופה המייצגת את חברת התעופה האוקראינית "יוקראין אינטרשיונל איירליינס" התייחס לתקופת השיא ליעד וסיפר כי חרף הלחימה בחצי האי קרים, כמות הביקושים לאוקראינה רק הולכת וגוברת. "זו תקופה יוצאת מן הכלל. יש ביקוש מאוד גבוה מצד חסידים רבים. ביקשו מאיתנו עוד ועוד, אבל המטוסים של חברת התעופה עסוקים בטיסות סדירות. לא יכולנו לתת מענה לכולם. סך הכול נטיס במהלך התקופה הקרובה כ-3000 חסידים ב-15 טיסות הלוך ושוב".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: