אא

בזכות עירנות המאבטחים: סוכל אירוע ביטחוני בנתב"ג

ניסיון העלאת אמצעי לחימה נחשף על ידי כוחות הביטחון בנתב"ג, כאשר מחסנית טעונה בכדורים נמצאה מוסלקת בתוך צעצוע. הנוסע שאמור היה לעלות על טיסה לאוזבקיסטן, ניסה להימלט אך נעצר לאחר דקות ספורות והועבר להמשך חקירה במשטרה. טרם ברור הרקע למעשה

| |

סיכול אירוע ביטחוני חמור בנמל התעופה בן גוריון. רשות שדות התעופה ורשויות הביטחון מתירות לפרסום כי הבוקר (שני) בסביבות השעה 11:30 נעצר נוסע ישראלי שהיה בדרכו לאוזבקיסטאן, זאת לאחר שבמהלך שלב באולם הבידוק הגופני וכבודת היד, נחשפה בשיקוף מחסנית טעונה בכדורים מוסלקת בתוך צעצוע.

על פי הדיווח ברגע שהבין הנוסע כי נחשף, ניסה להימלט על נפשו, אך נעצר תוך דקות ספורות על ידי כוחות הביטחון. בתשאול ראשוני שנערך לו בשדה, סיפר הנוסע החשוד כי קיבל את כבודת היד מנוסעת שלא הכיר אשר ביקשה ממנו להעביר תיק בגלל עודף כבודות, כך לטענתה.

מרש"ת נמסר בנוסף כי כל כבודת הנוסעים מבטן המטוס וכן כבודת היד הועברו לטיפול מחמיר שבמהלכו נמצאו אצל נוסעת נוספת בטיסה, אזרחית אוזבקיסטאן, אשר הוצבעה על ידי הנוסע החשוד, סמים וכדורי רובה מוסלקים בתוך בובות וצעצועים במזוודה. למקום הוזנקו כוחות הביטחון ומשטרת ישראל. החשודים הועברו להמשך חקירה.


בובת הצעצוע שבתוכה נמצאו אמל"ח וסמים. צילום: דוברות רש"ת

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: