אא

מחר בנתב"ג: "רכבת אווירית" של כ-125 הורים לחיילים בודדים שהשתתפו במבצע "צוק איתן"

חברת "אל על" והתאחדות המלונות בישראל יזמו מהלך של הטסה ארצה ואירוח חינם של הורים לחיילים בודדים, שלקחו חלק במאמץ הלחימה במבצע "צוק איתן". באגף כוח אדם בצה"ל ובאגודה למען החייל התארגנו במהירות ופנו לחיילים הבודדים על מנת להזמינם לקחת חלק בפרויקט

| |

חברת "אל על", התאחדות המלונות בישראל, האגודה למען החייל ואגף כוח אדם בצה"ל התגייסו להביא ארצה לביקור בן מספר ימים את הורי החיילים הבודדים, שהשתתפו במבמצע "צוק איתן".

חברת "אל על" והתאחדות המלונות בישראל יזמו את המהלך להטיס ארצה ולארח חינם הורים לחיילים בודדים, שלקחו חלק במאמץ הלחימה במבצע "צוק איתן". באגף כוח אדם בצה"ל ובאגודה למען החייל התארגנו במהירות ופנו לחיילים הבודדים על מנת להזמינם לקחת חלק בפרויקט. סה"כ יגיעו לישראל הורים ובני משפחה של 78 חיילים שהשתתפו במאמץ הלחימה, מהם 63 חיילים ו- 15 חיילות, ממגוון יחידות צה"ל. בתוך ימים ספורים ההורים שובצו בטיסות לישראל מעשרה יעדי "אל על" שונים (ניו יורק, לוס אנג'לס, טורונטו, סנט פטרסבורג, מוסקבה, קייב, פריז, לונדון, בריסל ואמסטרדם).

מדובר ברכבת אווירית בת 21 טיסות שונות, שתגענה במהלך ימי חמישי ושישי, 18-19.9, לנתב"ג. במקום ימתינו להורים ובני המשפחה בניהם ובנותיהם, וכן הסעה מיוחדת וליווי שייקחו אותם לבתי מלון במרכז הארץ, החברים בהתאחדות המלונות בישראל. במסגרת זו, כ- 200 האורחים מחו"ל והחיילים יתארחו בכ- 26 בתי מלון באזור המרכז של הרשתות: מלונות אפריקה ישראל, מלונות דן, מלונות פרימה, מלונות פתאל ובמלונות: קרלטון, מרקיור, דבורה, אברטל, נורמן, ארמון הירקון, לוסקי, גרנד ביץ', רות דניאל, השרון הרצליה, אינדיגו וכפר המכביה.

ביום ראשון, ה-21/9 בערב, יערכו השותפים למהלך אירוע הוקרה והרמת כוסית לשנה החדשה להורים וללוחמים. האירוע יתקיים במלון "הילטון" בתל אביב, בהשתתפות המשפחות ובכירי צה"ל. פרוייקט "חיבוק איתן" הוא הראשון המביא מספר גדול כל כך של הורים לביקור בישראל, מתוך רצון להוקיר את פועלם של החיילים הבודדים שלחמו ב"צוק איתן" ולחזקם בחיבוק מהבית ומהחברה הישראלית.

דוד מימון , מנכ"ל אל על : "השנה החדשה הבאה עלינו לטובה עומדת בסימן מבצע "צוק איתן", אשר נתן את אותותיו עלינו כמדינה, כחברה וכפרט וחשף אותנו במלוא העוז וביתר שאת לחברה הישראלית היפה, על שלל גווניה, אנשיה, חייליה וסיפוריה המופלאים. כאות הוקרה לחיילים ולחיילות הבודדים שלקחו חלק בלחימה במבצע "צוק איתן" יזמנו פרויקט מיוחד זה לאיחוד המשפחות בארץ בחגיגות ראש השנה, על מנת לאפשר לחיילים לקבל חיבוק מקרוב מהיקר להם מכל, לסגור מעגל ולהיפתח להזדמנויות חדשות. אנו גאים לקחת חלק בפרויקט מיוחד זה ולהפגיש בין הורים ובניהם- חיילים בודדים שבחרו לעזוב את משפחתם, על מנת להתגייס לצה"ל ולקחו חלק בלחימה במבצע "צוק איתן". לצורך כך, אל על התגייסה להטיס, ללא עלות, את הורי החיילים הבודדים לארץ, ממגוון יעדיה בעולם, ברכבת אווירית מיוחדת שאנו מפעילים לאיחוד מיוחד זה. אל על, כחברה לאומית, מוקירה ומודה בפרויקט המיוחד הזה לפעילותם של החיילים ומאחלת להם ולמשפחותיהם שנת שלום וביטחון."

אלי גונן, נשיא התאחדות בתי המלון בישראל: "ההתאחדות מגויסת כבר שנים רבות לעזרה וסיוע באירוח חיילים בודדים בבתי המלון, בעיקר בחגים, בראש השנה ובפסח, וכן לתמיכה בהם, ובצבא בכלל לאורך השנה ובכל הזדמנות. זוהי ארץ ישראל היפה: ההתגייסות והתרומה לקהילה. ואכן, מלונאים רבים נרתמו בשמחה למהלך, יארחו באהבה ובחום את הורי החיילים הבודדים ויעניקו להם במהלך שהותם בארץ תחושה של בית".

אביגדור קהלני, יו"ר האגודה למען החייל: "החיילים הבודדים הם לא לבד. אנחנו, חברת אל על , התאחדות המלונות ואכ"א – נחבק אותם אחרי "צוק איתן" ולפני ראש השנה – והבאנו להם גם את החיבוק מהבית. אני מודה לכל השותפים שאפשרו את קיומו של הפרויקט המרגש הזה"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: