אא

שר התיירות לשעבר מיסז'ניקוב חשוד בקבלת שוחד

השר שנחקר השבוע בחשד לקבלת שוחד כי היטה מכרזים בזמן כהונתו כשר תיירות הוא סטס מיסז'ניקוב, זאת בעקבות דו"ח החמור של מבקר המדינה על התנהלות המשרד והשר לשעבר

| |

שר התיירות סטס מיסז'ני'קב הוא השר לשעבר שנחקר השבוע בחשד לקבלת שוחד, הטיית מכרזים בעת ששימש כשר התיירות. מי שעוד עוכבו לחקירה בעניין הם מפיקת האירועים יולי רוט וסמנכ"ל בערוץ האופנה הישראלי עוזי גרטי.

על פי החשד השר לשעבר מיסז'ניקוב דאג להעברת כספיים לטובת הפקות, שבוצעו עבור משרד התיירות, כאשר המפיקה של אותם אירועים הייתה רוט, שהיה לו קשר אינטימי עם עימה.

כזכור, מבקר המדינה יוסף שפירא פרסם בשנה שעברה דו"ח חמור על התנהלות משרד התיירות והשר לשעבר מיסז'ניקוב, כאשר בדו"ח מצא המבקר ליקויים קשים בדרך קבלת ההחלטות במשרד התיירות בזמן שמיסז'ניקוב שימש כשר התיירות, ואף נכתב בדו"ח כי : "יש ספקות בכל הקשור להתנהלות התקינה של השר".

משרד התיירות השתתף במימון פסטיבל סטודנטים בינלאומי באילת בכ-936 אלף שקל, כאשר המבקר כתב בדו"ח כי: "בדבר ההיכרות של שר התיירות עם המפיקה, וכלל הנסיבות הקשורות להשתתפות המשרד במימון פסטיבל הסטודנטים, עולים ספקות בכל הקשור להתנהלותו התקינה של השר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: