אא

השביתה בנתב"ג: תורים ארוכים באולם הצ'ק אין

החלה שביתה בת 3 שעות של עובדי רשות שדות התעופה, תורים ארוכים משתרכים בדלפקי הצ'ק אין, כ-60 טיסות מושבתות, גורם בועד עובדי רש"ת: "השביתה היא חד פעמית בשלב זה ומתקיימת לא בשעות השיא, במטרה למנוע קטסטרופה בשדה",תמונות מנתב"ג על ידי כתבי "פספורטניוז"

| |

שביתה חלקית בנתב"ג. הבוקר (חמישי) בשעה 11:00 החלה שביתת הזדהות של עובדי רשות שדות התעופה עם עובדי הדואר. במהלך שלוש שעות השביתה שתימשך עד השעה 14:00 לא יתקיימו פעולות פריקת מזוודות וטיפול בהמראות ונחיתות. בועד עובדי רש"ת מציינים כי השביתה נובעת בשל חוסר רצונה של המדינה לפטר 1500 עובדי דואר ולהחליפם בעובדי קבלן.

יו"ר ועד עובדים, פנחס עידן סיפר על הרקע לפרוץ השביתה, שלפי שעה לא צפויה להחריף ומתרחשת במתכונת חד פעמית: "לא ייתכן שמדינת ישראל מפקירה במשך שנים את הדואר, לא לוקחת אחריות ובסוף את המחיר משלם ציבור העובדים. אני קורא לשר האוצר והתקשורת להתעשת ולשבת למו"מ מיידי עם יו"ר ההסתדרות לפתרון המשבר".

סה"כ בשלוש שעות השביתה, ניזוקות כ-60 טיסות סה"כ. גורם בועד עובדי רש"ת סיפר ל-"פספורטניוז" כי "הניסיון הוא למזער את הפגיעה בנוסעים עד כמה שניתן. לכן הכרזנו על שביתה בשעות שאינן שעות שיא, וכך להימנע מקטסטרופה בשדה. האיחורים הם של שעה עד שעה וחצי, ולא יותר".


תורים ארוכים בנתב"ג היום. צילום: יונתן בייסקי


דלפי הצ'ק אין. ריקים מנוסעים במהלך שעות השביתה. צילום: יונתן בייסקי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: