אא

תכלה שנה וקללותיה - תחל שנה וברכותיה: בכירי ענף התיירות מאחלים שנה טובה

תשע"ה כבר כאן ועימה גם הברכות החגיגיות מצד מובילי תעשיית התיירות והמלונאות. דודו מחלב, מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל: "שהשנה הבאה תהא רגועה ושקטה ועמוסה בטיסות". גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות בישראייר: "מקווה שתשע"ה תהיה עם קצת פחות אתגרים מהשנה שחלפה"

||| |||

עוד שנה חלפה לה. עיתון התיירות והתעופה של ישראל "פספורט" המשיך גם השנה להתפתח בקצב מסחרר.

אז מה הספקנו בתשע"ד? הרבה מאוד. פספורט המשיך להוציא לאור זאת השנה ה19 להיווסדו ברציפות , 3 פעמים בחודש את המגזין המודפס המופץ במקביל אליו גם בפורמט דיגיטלי מיוחד .השקנו השנה מיזם חדש בשיתוף עיתון "גלובס", החל מחודש מא י- מגזין תיירות מהודר המופץ לכלל מנויי גלובס - בתפוצה ארצית.המגזין הכולל שורת כתבות על יעדי נופש בארץ ובעולם, מלונות נבחרים, השכרת רכב וכן מדורים קבועים, ואנו מבטיחים להמשיך לפתחו למענכם.

בגזרת האינטרנט, בימים אלו מושק אתר חדש ומותאם לנוחיותכם במכשירי הסמארטפון השונים. אלפי מנויים כבר רשומים למבזקים התכופים המגיעים אליכם מדי יום בדבר הידיעות העדכניות והחשובות בענף. בנוסף, גם בתקופות קשות ולא פשוטות עבור ענף התיירות, כמו בעונת הקיץ האחרונה שהייתה בצילו של מבצע "צוק איתן", הוכחנו איתנות והמשכנו בהוצאת העיתון כרגיל. 

אירוע בחירת "אנשי השנה של פספורט" שנערך לפני ימים אחדים בת"א, היוה הזדמנות מצויינת להודות לכולם על שיתוף הפעולה המתמשך .

 ביקשנו ממובילי הענף לומר את דברם ולברך את אנשי הענף ואת עם ישראל לרגל ראש השנה תשע"ה. זה מה שיצא להם:

גיל סתיו, סמנכ"ל שיווק ומכירות ישראייר:

"מאחל שהשנה הבאה תכלול קצת פחות אתגרים מהשנה שחלפה לה. כולי תקווה כי גם בשנה הקרובה תעשיית התיירות תמשיך לשגשג ולפרוח. מי ייתן ותשע"ה תהיה שנת שלום, רגיעה, הצלחה ומלאה בעשייה".

דודו מחלב, מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל:

"שנה טובה וחג שמח לכל הסוכנים והסיטונאים וכמובן עם ישראל. אני מאחל שתהא לנו שנה רגועה ושקטה, שנה של נסיעות וטיסות, הרבה אמפתיה וסימפטיה".

אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות:

"אני מאחל לעמיתיי המלונאים כי כמו שבמשברים הקודמים הצלחנו לצאת חזקים ועם הראש מורם ואף הגענו כמעט עד לשנת שיא, נצליח לפתח את הענף ולהחזיר תוך זמן קצר את התיירות הנכנסת לישראל. אולי השנה הבאה עלינו לטובה אכן תהיה שנת שיא. אני כמובן מאחל גם לכולנו שקט לו כולנו זקוקים, גם בענף, בעיקר על מנת שנוכל לשמור על עובדינו ולייצר עוד עשרות מקומות עבודה חדשים והכי חשוב - לטפח את התיירות כמנוע צמיחה אמיתי למשק ולכלכלת ישראל".

תומר שבי, מנהל הילטון בינלאומי בישראל:

"בשם הילטון הבינלאומי בישראל, אני מאחל לכולם חג שמח ושנה טובה של הצלחה, שגשוג וביטחון - שנה של צמיחה ועשייה בארץ ובעולם, שנת שלום ואהבה. שנמשיך לחייך ונתמלא בערבות הדדית האחד כלפי השני לכל אורכה"

בשם מערכת "פספורט" אנו מבקשים גם כן לאחל לקהל קוראינו הרחב שנה טובה ומבורכת. נמשיך גם בשנה הבאה לעבוד קשה על מנת לספק לכם את מיטב החדשות החמות אודות הענף ולדאוג כי תמיד תישארו מעודכנים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: