אא

חשד להרעלה בטבריה: למעלה מ-40 אורחי מלונות בעיר אושפזו בסופ"ש

טרם ברור האם מדובר בהרעלה שנגרמה כתוצאה מאיכות המזון או חומר ריסוס או מסיבה אחרת. רשת פתאל המפעילה את מלון לאונרדו טבריה מסרה בתגובה: מקפידים על תקינות המזון והמתקנים". נשיא התאחדות המלונות, אלי גונן: "כמות המקרים של בעיות מן הסוג הזה בענף הן מועטות"

| |

חופשה או סרט אימה? זה אמור היה להיות עוד בילוי מרגיע במסגרת סוף השבוע בטבריה, אולם מה שהתחיל כחופשה רחוקה מלחצי היומיום הפכה בסופו של יום לתסריט בלהות וליותר מ-40 איש שסיימו את הערב בבית החולים פוריה שבעיר. מדובר באורחים שהגיעו לבלות את חופשת ראש השנה בבתי המלון לאונרדו השייך לרשת פתאל ו-"באלי". בלילה שבין שישי לשבת התקבלה קריאה במגן דוד אדום המקומי על עשרות אורחים הסובלים מבחילות, הקאות ותסמינים חולי נוספים. 

טרם ברור מהו מקור אשפוזם של האורחים, אולם בסביבתם משערים כי מדובר באפשרות להרעלה או למזון מקולקל שהוגש להם בחדר האוכל או לחומר ריסוס שפוזר במתחם המלון וגרם לכך. מנגד, בסביבת המלונות דבקים בעמדתם כי המקור לאשפוז עשרות האורחים עשוי לנבוע מסיבות אחרות שאינן קשורות באופן ישיר למלונות.

מי שהיטיב להתייחס למקרה הוא נשיא התאחדות המלונות, אלי גונן, שמצידו ניסה להנמיך את הלהבות ואת הרעש התקשורתי הנסוב סביב הפרשה. "אינני בקיא בפרטי המקרה, אבל באופן כללי אני יכול לציין שבמלונות ישראל באופן גורף מתבצעות בדיקות איכות מזון והיגיינה לעיתים תכופות. הפיקוח הוא צמוד וקפדני ונועד לשרת את האורחים בצורה הטובה ביותר. בסך הכללי, כמות המקרים של בעיות מן הסוג הזה בענף הן מועטות. אין זה תירוץ אם חלילה קרתה תקלה, אך אני יכול להבטיח שמלונות ישראל והעומדים בראשם יעשו הכול על מנת לטפל בבעיה מן היסוד. חלילה וחס אלו לא תופעות שחוזרות על עצמן".

מרשת פתאל המפעילה את מלון לאונרדו טבריה נמסר כי "המלון מקפיד על תקינות המזון והמתקנים ומבצע בדיקות יומיומיות על ידי חברה חיצונית. צוות הבדיקה שללח משרד הבריאות למלון מצא כי מצב המטבח והבריכה תקינים וללא ממצאים חריגים. במלון מתארחים מעל לאלף איש וחלקם הניכר לא התלוננו על תופעות אלו. נציגי המלון מלווים באופן צמוד את האורחים שפנו לקבלת טיפול רפואי והם יפוצו על עוגמת הנפש, גם אם תוצאות הבדיקה יצביעו כי אין קשר לפעילות המלון".

את תגובת מלון באלי לא ניתן היה להשיג עד למועד כתיבת שורות אלו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: