אא

פרימה בסימן התחדשות: השיקה את מלון פרימה פארק המשודרג בירושלים

רשת המלונות ציינה בטקס חגיגי השבוע את סיום השלמת הליך שיפוץ מלון פרימה פארק בעלות של למעלה מ-20 מיליון שקלים. האתגרים הבאים עבור הרשת: בניית שני מלונות עסקיים ברעננה ופ"ת ותכנון שני מלונות נוספים בת"א. מנכ"ל הרשת, אבי דור: "חלק מאסטרטגיית הצמיחה של פרימה"

| |

רשת מלונות פרימה ערכה השבוע אירוע השקה חגיגי למלון פרימה פארק המחודש בירושלים. המלון שעבר בחודשים האחרונים מסכת שיפוצים נרחבת בעלות כוללת של למעלה מ-20 מיליון שקלים, השתלב רשמית כחלק ממכסת המלונות של הרשת.

השיפוץ עצמו במלון הינו כאמור רחב היקף וכולל בין היתר את שדרוג חדרי המלון, חדרי האמבטיה, מיזוג, ריהוט בחדרים, שיפוץ המטבח והשטחים הציבוריים, הקבלה, לובי-בר, חדרי אוכל, אולמות אירועים ופרוזדורים. 

קונספט המלון יתבסס על תחום היין המשתלב עם מיקומו הגיאוגרפי בהשראת חבל היין בהרי יהודה ומגוון יקבי הבוטיק המצוים באזור. לשם כך, הוקם במלון בר יין וכן מוצעים סיורים ביקבי היין הסמוכים בירושלים והסביבה. 

אירוע ההשקה שהתקיים במתחם האירועים של המלון בקומת הלובי משך מאות משתתפים, ביניהם בכירים בענף המלונאות, סוכני נסיעות, לקוחות מרכזיים וכן את כלל מנהלי מלונות רשת פרימה הפרוסים ברחבי הארץ ובראשם המנכ"ל, אבי דור שסיפר במהלך האירוע: "אנו בפתחה של שנה חדשה. אני שמח לחשוף בפניכם את מלון פרימה פארק אשר הצטרף לרשת המלונות לפני כשנה ועד לתקופה האחרונה עבר שיפוץ מקיף. שיפוץ המלון הוא חלק מרצף של שיפורים ושיפוצים במלונות הרשת אותם אנו עורכים בימים אלה, כגון, שיפוץ מלונות פרימה המלכים בירושלים ופרימה סיטי בתל אביב. כמו כן, אנחנו בעיצומו של תהליך בנייה של שני בתי מלון עסקיים ברעננה ופתח תקווה, לצד תכנון של עוד שני מלונות נוספים בתל-אביב והיד עוד נטויה".

מי שישמש כמנהל המלון החדש הוא גיל צפריר, שניהל בעברו את מלון מעלה החמישה, שציין. "

פרימה פארק הוא אחד המלונות הוותיקים בירושלים. ההשקעה המאסיבית בשיפוץ המלון, ברמת השירותים הניתנים בו, העיצוב והתוכן, הופך אותו לאטרקטיבי לקהלים חדשים שבעבר לא נחשפו לו. תיירים מחו"ל, אנשי עסקים ומשפחות ישראליות ימצאו בו מענה הולם לצרכיהם". 


בתמונה (מימין לשמאל): גיל צפיר - מנהל מלון פרימה פארק ירושלים ואבי דור - מנכ"ל רשת מלונות פרימה


בתמונה: מנהלי בתי המלון של רשת פרימה בכל הארץ בצילום משותף עם מנכ"ל הרשת, אבי דור וסמנכ"ל השיווק, חיים דוק

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: