אא

טעם של עוד: היכרות עם מסעדת פופינה

מסעדת פופינה שבנווה צדק מתבססת מאז הוקמה לפני כשנה וחצי בצמרת הקולינריה התל-אביבית בזכות מנעד טעמים יוצא דופן. מהו סוד הקסם? מטבח פתוח לעיני כל ותפריט המחולק על פי טכניקות בישול. בין מנות הדגל הערבות לחיך תוכלו למצוא בה "פיצת פירות ים" ופילה מוסר משובח

||| |||

אוהבים לאכול? סקרנים למסע אחר טעמים חדשים? "פספורטניוז" עורך עבורכם היכרות עם מסעדת "פופינה" התל-אביבית אשר אירחה בחודש שעבר את אירוע השקת מגזין "100 האנשים המשפיעים בתעשיית התיירות" לכבוד ראש השנה תשע"ה, ונחשפת כאחת ההפתעות הגסטרונומיות המרעישות שיש לעיר תל-אביב להציע.

כמו בכל תעודת זהות, נפתח בשם המסעדה -  "פופינה" אשר מקורה, באם תהיתם הינו מטבח בלטינית, מילה המשקפת אולי יותר מכל את מהות הרעיון העומד מאחורי אחת המסעדות המרעננות שנפתחו ב-2013 בעיר הגדולה. המטבח למעשה מהווה את גולת הכותרת של פופינה, לאו דווקא בזכות איכות המאכלים וצורת ההגשה, אלא בשל מיקומו הפיזי הצמוד לבר והיותו ממוקם במרכז החלל כשהוא שקוף ופתוח לעיני כל הסועדים - ללא ספק מחזה מרענן ומדליק למדי. 

"המטבח הפתוח הוא למעשה תולדה של האהבה שלנו כאנשים פרטיים לאירוח. הרצון שלנו היה להרגיש את קהל האורחים והלקוחות מקרוב ולייצר מולו קשר ישיר ואפילו אישי", מסביר אמיר תורג'מן, אחד מבעלי המסעדה בצוותא לצחי עובדיה והשף אוראל קמחי, שמוסיף. "עצם מתן האפשרות לסועדים לחוש את השפים ואת מה שנעשה במטבח, מעצימה את חווית האירוח במסעדה בצורה משמעותית".

אולם עם כל הכבוד לעיצוב המזמין, בסופו של יום מסעדה טובה קמה ונופלת על מטעמיה. בדיוק לשם כך, "פופינה" מתהדרת באלמנט יוצא דופן המתבטא בתפריט המחולק מבעוד מעוד על פי מספר טכניקות בישול: אידוי, אפייה, צלייה, כבישה ובישול ארוך. בכל טכניקה ניתן לבחור סוגי מנות שונים, המחולקים אף הם על פי מנות קטנות, מנות חלוקה, מנות עיקריות וקינוחים. ואם זה לא מספיק, גם תפריט היינות והקוקטיילים של "פופינה" רווי בכל טוב, הן במשקאות מתוצרת ישראלית והן משקאות מיובאים מחו"ל, בדגש על יבשת אירופה.

חלל המסעדה כולל שולחנות בתוך מתחם פנימי ובנוסף אליו חצר אחורית ירוקה ובה שולחנות המשתלבים בהרמוניה עם צמחייה ירוקה ומזמינה. החלק החיצוני של "פופינה" מומלץ לקיום אירועים, אולם מוגבל בכמות המוזמנים אשר הוא מסוגל לאכלס (עד 50-70 איש לכל היותר).

מנות הדגל: לחמניה מאודה עם קציצת שרימפס, רביולי ריבת דלעת עם כבד אווז, טרטר מוסר ים עם קוביות ג'לי ג'ין אנד טוניק, "פיצת פירות ים" עם קרם גבינת עיזים שרימפס וסקלופס ופילה מוסר על מצע ריזוטו עשוי מאורז אסור.


רביולי ריבת דלעת עם כבד אווז. אחת ממנות הדגל של "פופינה"

דבר השף, אוראל קמחי: "בפופינה אנו מנסים להעניק לסועדים חוויה קולינרית הכוללת טעמים חדשים, אבל מצד שני גם כאלו שלא יגרמו ללקוחות להירתע ממשהו שכלל אינו מוכר להם. בשם כל הצוות העמל במטבח ויתר בעלי התפקידים במסעדה, חשוב להדגיש את ההקפדה על כל פרט ופרט במסעדה, החל מהקבלה של המארחת במפתן הדלת, וכלה באווירה שמסביב וכמובן באוכל טוב".

צל"ש: ניכר כי "פופינה" מצליחה לגייס בעזרת טעם מודרני אך כזה שאינו מתנשא, קהל סועדים אטרקטיבי ואינטלקטואל לטעמים, ריחות וצבעים של קולינריה במיטבה. החזות הויזואלית הן במתחם המסעדה הפנימי והן בחצר, רק מגבירות את התיאבון וההנאה עם ההגעה למקום. לצד כל אלו, אי אפשר להתעלם מתודעת השירות והאדיבות המוקפדת על ידי צוות המלצרים, המארחות והברמנים אשר ראויה לציון לשבח ומעניקה ערך מוסף וחוויתי לעילא ולעילא. מומלץ (!)

טר"ש: מצוקת חניה. אזור המסעדה בלב שכונת נווה צדק אינו נחשב לאהבתם של בעלי הרכבים בעיר. בסמוך למסעדה תוכלו למצוא שני חניונים בעלות ממוצעת של בין 25-40 ש"ח עבור 2-3 שעות חניה. אם ברשותכם אפשרות להגיע באמצעות אופנוע, תחבורה ציבורית או אפילו באופניים, תוכלו לחסוך גם כאב ראש וגם כמה שקלים נוספים בכיס.

מחיר ממוצע לאדם: 180 ש"ח.

החוו"ד של "פספורטניוז": בין אם אתם מחפשים מקום ייעודי לטובת דייט רומנטי, פגישה עסקית או אפילו סתם ארוחה משפחתית - "פופינה" מסוגלת לענות על משאלת ליבכם. שילוב הלוקיישן האורבני/אינטימי עם מגוון טעמים מפתיעים, צפוים לגרום לחזור הביתה עם חיוך רחב ובטן מלאה".

אז שיהיה בתיאבון (!)

מסעדת פופינה - אחד העם 3, שכונת נווה צדק, תל-אביב


מסעדת "פופינה": חוויה קולינרית בלב העיר תל אביב

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passport Review

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: