אא

חורף חם בארקיע: טיסות ישירות לפירנאים וחופשות סקי

חברת התעופה הישראלית נערכת לעונת הסקי ומציינת כי לאור הביקושים תמשיך גם בתקופת חורף 2015 את הפעלת הטיסות הישירות ללרידה שבהרי הפירנאים ולהציע חבילות סקי לקהל הנוסעים. המחיר: החל מ-699 אירו לאדם. דודו מחלב, מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל: "מציעים אווירת סקי יוצאת דופן"

| |

ארקיע נערכת לחורף. חברת התעופה מדווחת היום (ראשון) על עיבוי היצע חבילות הסקי למשפחות ועל המשך הטיסות הישירות ללרידה שבהרי הפירנאים גם בעונת החורף הקרובה (2015).

בחברה מציינים כי חבילות הסקי יכללו מגוון אטרקטיבי על מנת למלא אחר צרכיו של הנוסע, כמו העברות משדה התעופה למלון ובחזרה, לינה למשך 6 או 7 לילות על בסיס חצי פנסיון, כרטיס סקי-פס, ציוד סקי, העברות מבתי המלון לאתרי הסקי, ליווי על ידי נציג ישראלי וכן שיעורי סקי לכל הרמות (בתוספת תשלום).

בארקיע ממליצים לנוסעים עימם לבלות את חופשת הסקי בשני מרחבי הסקי המרכזיים של אנדורה גראנד ואלירה (Grand Valira) ו-ואלנורד (Vallnord),  הידועים כמצטיינים בסטנדרטים גבוהים בסצנת הסקי: מעליות ומסלולים בדרגות שונות, פעילויות חווייתיות, פארקי שלג לילדים, אפרה סקי תוסס במיוחד, קניות פטורות ממכס וללא מע"מ ועוד שלל אטרקציות. 

בנוסף כוללים שני מרחבי הסקי מסלולים ברמות שונות (גראנד ואלירה מתאים גם לגולשים מנוסים, ואלנורד מתאים לגולשים מתחילים ולילדים) וכן אפשרויות לבילוי חופשת סקי משפחתית המתאימה גם לבני משפחה המעונינים בחופשת חורף ללא סקי.   

לצד כל אלו, מתהדרת אנדורה באפרה סקי מהטובים באירופה הכולל שלל פאבים ומסעדות, הופעות חיות, מסיבות עד אור הבוקר וכמובן אינספור אפשרויות לשופינג במעל 1,500 חנויות ובוטיקים פטורים ממכס וללא מע"מ, חנויות כלבו, חנויות יוקרה, הלבשה, תכשיטים ואלקטרוניקה. ואם זה לא מספיק, מומלץ להגיע לספא קלדאה (Caldea) הספא הגדול ביותר בדרום אירופה הנחשב לאחת מהחוויות הבלתי נשכחות לתיירים.

דודו מחלב, מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל, התייחס להיערכות החברה לעונת החורף וסיפר כי: "המחירים הזולים, האלטרנטיבות הרחבות שאנחנו מציעים לנוסעים, גם לזוגות, גם לחברים וגם למשפחות מאפשרת ליותר נופשים בחורף ליהנות מאווירת סקי יוצאת דופן ומצד שני גם מהיצע של מסעדות, ברים וקניות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הדיל החם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: