אא

תערוכת הכנסים בארה"ב: נציגות מכובדת לישראל

תערוכת איימקס אמריקה שנפתחה בלאס וגאס בשבוע שעבר כינסה את מיטב הקניינים המובילים מחום הכנסים הגלובליים. בין המשתתפים גם נציגי חברות ישראליות כמו פראגון, אופיר טורס, כנפי משק ועוד. תומר שבי, מנהל המכירות הבינלאומי של הילטון בישראל: "פריצת דרך לשוק הישראלי"

| |

תערוכת איימקס אמריקה נפתחה בשבוע שעבר במלון הווניטיון בלאס וגאס. נציגות הילטון הבינלאומי בישראל הוציאה לתערוכה משלחת מיוחדת שכללה קניינים מובילים מתחום הכנסים הגלובליים לצד אלפי משתתפים נוספים. 

בין החברות שהשתתפו בכנס: קבוצת פראגון (Paragon Groupׂׂ), קונגרס מד (CongressMedׂׂ), כנפי משק, אופיר טורס, אמסלם טורס, יורוטל, כנס אינטרנשיונל ועד. עם סיום הכנס המשיכה הקבוצה להמשך סיור מקצועי במלונות הילטון במיאמי ביץ'. 

מנהל המכירות הבינלאומי של הילטון ישראל, תומר שבי, שנכח באירוע עם משלחת בת 11 משתתפים, סיפר ל-''פספורטניוז'' על משמעות הכנס ואמר: "זוהי השנה הראשונה בה ניתנה האפשרות לאחר מפיקים ומארגנים מישראל באיימקס אמריקה. הילטון הבינלאומי השקיעה את המשאבים והמאמצים להוציא את התכנית לידי מציאות. ללא ספק אני רואה בהזדמנות זו פריצת דרך בתחום המודעות הגלובלית להתפתחות השוק הישראלי בתחום הכנסים ואינסניב בהיבט המקצועי. הדרך עוד ארוכה, אבל אנחנו בהחלט במסלול בדרך להצלחה מוחלטת".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: