אא

"אנחנו קבוצה של משרדי נסיעות שפרשה מיוטרוול וביקשנו לקבל את מה שמגיע לנו"

רוני מרגלית, הבעלים של מעוז נסיעות, אחד מעשרת משרדי הנסיעות שתבעו את יוטרוול ובני מילרד, מגיב על פסק הדין של בית המשפט. על פסק הדין בהרחבה, תגובות, פרשנויות וההשלכות על הענף בגיליון הקרוב של פספורט ביום חמישי הקרוב

| |

ענף הנסיעות עדיין נסער מפסק הדין של בית המשפט המחוזי-מרכז, שקיבל את תביעתם של 10 משרדי נסיעות נגד רשת יוטרוול ובני מילרד, וקבע כי על מילרד לשלם למשרדי הנסיעות 5,229,951 מיליון שקל (בערך של היום 6.6 מיליון שקלים) ולשאת בהוצאות המשפט בסך של 740 אלף שקלים -  https://passportnews.co.il/Article.aspx?ID=9346

רוני מרגלית הבעלים של מעוז נסיעות, שהיה בין המשרדים התובעים, אומר ״לפספורטניוז״ בעקבות החלטת בית המשפט: "פסק הדין קבע שאנחנו צודקים. אני לא מסתכל על הכסף. זה לא הנושא העיקרי. בסך הכל אנחנו קבוצה של משרדי נסיעות שפרשה מיוטרוול וביקשנו לקבל את מה שמגיע לנו בשנת 2007. מילרד החליט לא לשלם, ואז הלכנו לדרך משפטית מתוך אילוץ".

מרגלית מספר מה הוביל לתביעה המשפטית נגד מילרד: "ההתנהלות של מילרד לא הייתה תקינה ולא מקובלת עלינו. אני הייתי בין הסוכנים הראשונים של יוטרוול. ציפיתי להרבה יותר הוגנות ושקיפות, וזה לא היה. מילרד חשב: אני מקבל את הכספים ואני אחליט מה לעשות איתם. אם ארצה אשלם, ואם לא ארצה, לא אשלם. אם הוא רצה לקחת דמי ניהול, הוא היה צריך להגיע להסכמה עם כל השותפים. אני בטוח שהוא היה מקבל חלק מהכספים, אבל הוא החליט לא ללכת בדרך הזו".

על האפשרות שמילרד יגיש ערעור על פסק הדין, אומר מרגלית: "על מה הוא יערער? בית המשפט העליון יחזור על פסק הדין".

לשאלה האם פסק הדין עלול לגרום להפסקת פעילותה של יוטרוול, משיב מרגלית: "אני מאד מאד מקווה שיוטרוול תמשיך להתקיים, שימצא את הדרכים לפתור את הפלונטר אליו הוא נכנס. אני מאד מקווה שהיא תמשיך לפעול״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: