סוכני נסיעות מאשימים את אל על במתן עדיפות לאיסתא
יניב שרון ממיקי טורס במכתב לחיים רומנו: "נדהמתי לגלות באתר אל על הפניה להטבה הניתנת רק ללקוחות איסתא". אל על בתגובה: "אל על נוהגת לקיים שיתופי פעולה מסחריים עם סוכני הנסיעות הפונים לקהלים השונים".
Shutterstock
סוכני נסיעות כועסים על חברת אל על. הפעם זה בגלל האתר הרשמי של החברה. יניב שרון ממיקי טורס ביהוד כתב למנכ"ל החברה, חיים רומנו, מכתב עם טענות באשר לאתר הרשמי של חברת אל על. שרון כותב בין השאר: "במצב כה קשה של המשק ובכלל זה ענף הנסיעות, כאשר אנו נאבקים על כל לקוח ומנסים לשמור על האינטרסים ההדדיים של חברת אל על ושלנו, נדהמתי לגלות באתר אל על הפניה להטבה הניתנת רק ללקוחות איסתא. זו לא הפעם הראשונה שאל על מציעה מחירים מיוחדים לספקים הגדולים מבלי לאפשר לכלל הסוכנים תחרות הוגנת, אך כאן הגדלתם לעשות בכך שפרסמתם באתר הרשמי של חברתכם".
שרון מציין עוד במכתבו לרומנו: "באמירות רבות שלך בעבר הדגשת את המחויבות של אל על לסוכנים, רק חבל שמחויבות זו לא קיימת לכלל המשרדים".
תגובת דובר אל על: "אל על נוהגת לקיים שיתופי פעולה מסחריים עם סוכני נסיעות הפונים לקהלים שונים ועם גופים עסקיים מובילים בשוק. שיתופי פעולה אלה נעשים על פי רוב בהשתתפותם של אותם גורמים גם במימון הוצאות הפרסום. כך גם במקרה הנוכחי בו איסתא ולאומי קארד משתתפות במימון שיתוף הפעולה ופרסומו".
שרון מציין עוד במכתבו לרומנו: "באמירות רבות שלך בעבר הדגשת את המחויבות של אל על לסוכנים, רק חבל שמחויבות זו לא קיימת לכלל המשרדים".
תגובת דובר אל על: "אל על נוהגת לקיים שיתופי פעולה מסחריים עם סוכני נסיעות הפונים לקהלים שונים ועם גופים עסקיים מובילים בשוק. שיתופי פעולה אלה נעשים על פי רוב בהשתתפותם של אותם גורמים גם במימון הוצאות הפרסום. כך גם במקרה הנוכחי בו איסתא ולאומי קארד משתתפות במימון שיתוף הפעולה ופרסומו".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}