אא

Orange מציעה מכשיר סלולרי על פי עקרונות שיטת הליסינג

החל ממחר ה-23/10 Orange מציעה לראשונה בישראל לכל לקוחות הסלולר את האפשרות לרכוש בשיטת הליסינג את דגמי ה-אייפון 6 החדשים כאשר התשלום על פי עקרונות שיטת הליסינג כולל תשלום חודשי למשך 18 חודשים ותשלום ;של 899 ₪ בסוף התקופה

| |

אייפון 6 ועכשיו לרכישה גם בלסינג.

Orange Smart lease לראשונה בישראל,חברת אורנג מאפשרת לרכוש מכשיר אייפון 6 ו6 פלוס, על פי עקרונות שיטת הליסינג להיות עם ה-iPhone העדכני ביותר, במחיר חודשי קבוע מראש ובאחריות ההצעה מאפשרת שדרוג כל שנה וחצי ללא צורך בהמשך התשלומים על המכשיר הישן. ההצעה מגלמת את רכישת המכשיר מידי הלקוח בסכום ידוע מראש. ההצעה בשיטת הליסינג מגדרת את ההוצאה החודשית ומבטיחה מחיר חודשי קבוע גם למכשיר ה – iPhone מהדגם הבא בעל אותו נפח זיכרון.

החל ממחר ה-23/10 מציעה Orange לכל לקוחות הסלולר את האפשרות לרכוש בשיטת הליסינג את דגמי ה- iPhone החדשים: iPhone 6 עם נפח זיכרון של 16G, 64G, G128 ודגמי plus iPhone 6 בנפח זיכרון של 16Gו- 64G, בתשלום על פי עקרונות שיטת הליסינג כולל תשלום חודשי למשך 18 חודשים ותשלום חד פעמי של 899 ₪ בסוף התקופה,  Orange גם מרחיבה בהצעת הליסינג את אחריות היצרן למשך 18 חודשים. 

צביקה שיינפלד, סמנכ"ל החטיבה הקמעונאית, של פרטנר :"  אנו מציעים, לראשונה בישראל, אלטרנטיבה נוספת לרכישת מכשיר סלולרי מתקדם. לקוחות הסלולר מעוניינים להיות בחזית הטכנולוגיה ולהשתמש במכשירים החדישים ביותר, ההשקות של היצרניות נעשות תכופות והמעמסה הכלכלית מכבידה, כיוון שהלקוחות נאלצים לשלם על שני מכשירים בעת ובעונה אחת.  אימוץ שיטת הליסינג מעניקה פתרון כולל: מענה לקושי בתשלומים כפולים, איבוד ערך של המכשיר ואופציה להחליף מכשיר כל שנה וחצי, עם אחריות לכל התקופה, במחיר הזול במאות שקלים מהמחיר המזומן".

באורנג מדגישים כי מי שירכוש את המכשיר דרך החברה יהנה אחריות יצרן של פרטנר שרות תיקונים עד שעתיים, פריסת תשלומים רחבה, מעבדות יצרן מוסמכות ,גלישה מהירה ברשת Orange 4 G, ושיחות באיכות HD.

תהליך ההצטרפות להצעה על פי עקרונות שיטת הליסינג בתוכנית ההצטרפות ל- 36 חודשים, ללקוח ניתנת האופציה לאחר החודש ה - 18 והלאה להחזיר את המכשיר הישן, לשלם סכום חד-פעמי של 899 ₪ (ניתן לשלם בפריסה של עד 6 תשלומים) ולהבטיח את המחיר החודשי ל-iPhone הבא מאותו דגם ונפח זיכרון.

עלות המכשירים למממשים את נקודת היציאה במסלול Orange Smart lease iPhone 6 16G – 18X 139.9 בחשבונית + 899 ₪ במועד החזרת המכשיר לאחר 18 חודשים iPhone 6 64G – 18X 149.9 בחשבונית + 899 ₪ במועד החזרת המכשיר לאחר 18 חודשים iPhone 6 plus 16G – 18X 149.9 בחשבונית + 899 ₪ במועד החזרת המכשיר לאחר 18 חודשים iPhone 6 plus 64G – 18X 179.9בחשבונית + 899 ₪ במועד החזרת המכשיר לאחר 18 חודשים לקוחות אשר בתום התקופה ירצו להמשיך להחזיק את המכשיר ברשותם, ימשיכו לשלם את 18 החודשים הנותרים ללא הסכום החד פעמי של 899 ₪.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: