אא

מחירי האכסון במלונות ירושלים ירדו ביותר מ-8% במחצית הראשונה של השנה לעומת אשתקד

עפ"י סקר (HPI (Hotel Price Index של אתר המלונאות הבינלאומי Hotels.com חל גידול גלובאלי ממוצע של 4% במחירי האכסון במלונות ברחבי העולם, וירושלים היא בין היעדים הבודדים, בהם הוזלו המחירים

| |

פעמיים בשנה עורך אתר המלונאות הבינלאומי Hotels.com סקר השוואת מחירי אכסון במלונות ברחבי העולם HPI (Hotel Price Index). הסקר החצי שנתי מתבסס על ההזמנות במערכת האתר, כיוון שהן מהוות אינדיקציה רלוונטית ביותר למחירים האמיתיים המשולמים ע"י הלקוחות.

הסקר של המחצית הראשונה של 2014, שסוכם לא מכבר, מצביע על עלייה גלובאלית ממוצעת של 4% במחירי האכסון במלונות ברחבי העולם, כשהמדד מתבסס על מחיר חדר ללילה.

גם ישראל שותפה למגמת העלייה, כשמחיר ממוצע של לילה במחצית הראשונה של 2014 עמד על 149 ליש"ט (האתר האנגלי נוקב מחירים בליש"ט) לעומת 142 ליש"ט בתקופה המקבילה אשתקד – עלייה של כ-5%.

יוצאת דופן בכלל זה הייתה ירושלים, בה הוזלו מחירי האכסון במלונות – 117 ליש"ט בממוצע במחצית הראשונה של השנה לעומת 128 ליש"ט במחצית הראשונה של 2013 – ירידה של יותר מ-8% לעומת אשתקד, ירידה שתרמה אף למיתון עליית המחירים הממוצעת במלונות ישראל בכלל.

ראוי לציין כי ירושלים היא בין ערי התיירות הפופולאריות הבודדות בעולם, בהן הוזלו מחירי האכסון במלונות. רק במוסקבה, סידני, יוהנסבורג, קהיר, בנגקוק ודלהי, נרשמה ירידה גדולה יותר במחירים.

אחת הקטגוריות המעניינות בסקר היא השוואת מחירים של מלונות 5 כוכבים בערים שונות. מסתבר כי טוקיו היא היקרה בעולם, עם מחיר ממוצע של 340 ליש"ט ללילה, ואחריה בוסטון (329 ליש"ט), ניו יורק (324 ליש"ט), לוס אנג'לס (310 ליש"ט) וקנקון (306 ליש"ט). העיר הזולה ביותר בקטגוריה זו היא ורשה (82 ליש"ט ללילה), ואחריה פיזה (87 ליש"ט), ליסבון (106 ליש"ט), בנגקוק ובודפשט (107 ליש"ט) ופראג (108 ליש"ט).

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: