אא

עליה נוספת במספר התיירים מישראל לגרמניה

נתוני לשכת התיירות הגרמנית בישראל מלמדים על עלייה מתמדת בכמות כניסות המבקרים, ארה"ב וגם ישראל מובילות ברשימת המדינות שתייריה מעדיפים את ברלין, מתחילת השנה נרשמה עלייה של 2.6 מיליון לינות לעומת התקופה המקבילה ב-2013

| |

התיירים הישראלים והאמריקאים ממשיכים להוביל את העלייה הנמשכת בתיירות הנכנסת לבירת גרמניה ברלין.

על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בגרמניה, בשמונת החודשים הראשונים של השנה (ינואר – אוגוסט 2014) נרשמו לא פחות מ – 51.6 מיליון לינות של תיירים מחו"ל, בבתי מלון המציעים עשר מיטות ויותר. מדובר בעלייה של 2.6 מיליון לינות, בהשוואה לתקופה הזו 2013 ועלייה כוללת של 5.6%, זאת כאשר התיירים מארצות המפרץ, ארה"ב וסין מובילים במספר הכולל של ביקורים בגרמניה.

"התיירות הנכנסת לגרמניה ממשיכה לגדול בעקביות, ומעידה על כך שגרמניה נחשבת ליעד מועדף על התייר העולמי באירופה", מסבירה פטרה הֶדרופֶר,העומדת בראש לשכת התיירות הגרמנית (DZT). "עלייה של 5.3% בשמונת החודשים הראשונים של השנה , לעומת עלייה של 0.4% בלבד באותה תקופה בשנה שעברה, מעידה על התחזקות המגמה ומאפשרת לנו לצפות לעלייה נוספת בהמשך השנה. הנתונים המשמחים נרשמו למרות אירועים בלתי צפויים בשווקים שמהם מגיעים חלק מהתיירים לגרמניה, בחודשי הקיץ, הנחשבים לתקופה הקריטית בענף התיירות".

בקרב מדינות אירופה, הולנד היא זו המשגרת את מספר התיירים הרב ביותר לשכנתה גרמניה, בעיקר בחודש החופשה המסורתי אוגוסט, עם עלייה של 2.2% במספר הלינות. אחרי הולנד ניצבות שוויץ (עלייה של 6.8%), אוסטריה (עלייה של 7.1%), דנמרק (עלייה של 5.7%) ופולין (עלייה של 12.3%). צמיחתם של שווקים אלה מאזנת את הירידה בתיירות הנכנסת לגרמניה מרוסיה, שהסתכמה עד כה ב 3%.

ישראל ניצבת במקום מכובד ברשימת התיירים הלנים בגרמניה, עם עלייה של 12.7% במספר הלינות בהשוואה לשנה שעברה. גם ממדינות מזרח אירופה נמשכת מגמת העליה כאשר נרשמה עלייה של 9.2% במספר הלינות של תיירים מצ'כיה, עלייה של 14.7% במספר הלינות של תיירים מרומניה, 24.3% מבולגריה, 22.7% מסלובניה ו – 31.7% מקרואטיה.

בתיירות הנכנסת מיוון נרשם גידול, עם עלייה של 13.1% במספר הלינות של תיירים משם.

תיירים מארצות אסיה תורמים גם הם לעלייה במספר הלינות בגרמניה. 1.3 מיליון לינות של תיירים מארצות המפרץ נרשמו בשמונת החודשים הראשונים של 2014, מספר המעיד על כך כי סך התיירות הנכנסת מערב הסעודית, איחוד האמירויות וכוויית גדול יותר ממספר התיירים המגיעים מסין. סין ניצבת במקום השלישי ברשימה זו, עם עלייה של 16.4% במספר הלינות (כמעט 1.3 מיליון בסך הכול), ובמקום השני ארה"ב.

ארה"ב מובילה גם את טבלת התיירות הנכנסת לבירת גרמניה, ברלין, ואחריה – לא מפתיע לגלות – התיירים הישראלים.

במספר לינות התיירים האמריקאים בבירה ברלין נרשמה בינואר-אוגוסט 2014 עלייה של 7.7% ומספרן הכולל עומד על 620 אלף.

במספר לינות הישראלים בברלין באותה תקופה נרשמה עלייה של 7.7%, ומספרן עמד על כ– 250 אלף.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: