חברת פרטנר הטמיעה מערכת ענן מתקדמת - ServiceNow בהשקעה של כמיליון ₪
המערכת, באמצעות מנגנוני התרעה משוכללים, מאפשרת לרכז ולסווג פניות באופן דיגיטלי, לבצע בקרה שוטפת, לתעדף את נושאי הטיפול, לקצר את זמן התגובה והמענה ולבצע מעקב אחר סטטוס הבקשה ומועד סיום הטיפול בה
חברת פרטנר סיימה בהצלחה הטמעת מערכת חדשנית הפועלת בטכנולוגיית מחשוב ענן, ומאפשרת ניהול אחוד ויעיל של מספר מערכות שירות קיימות במערכת אחת.
המערכת ServiceNow, מערכת ITSM, ביישום חברת DICOMANO, באמצעות מנגנוני התרעה משוכללים, מאפשרת לרכז ולסווג פניות באופן דיגיטלי, לבצע בקרה שוטפת, לתעדף את נושאי הטיפול, לקצר את זמן התגובה והמענה ולבצע מעקב אחר סטטוס הבקשה ומועד סיום הטיפול בה, המערכת החדשה תאפשר לפרטנר שיפור בתפעולית והענקת שירות משודרג ללקוחות החברה.
המערכת החדשה תשרת את כלל עובדי הקבוצה, ובכלל זה את חטיבות התפעול והטכנולוגיה ואלפי נציגי שירות ומכירות בכל הארץ, לרבות לקוחות Oran, 012 סמייל ו-mobile 012.
המוצר של ServiceNow מתנהל על גבי ענן,והפלטפורמה מתבססת על תשתית שמאפשרת פיתוח ותחזוקה רציפה, ופתרון הענן מאפשר גישה למערכת באופן מאובטח.
רונית רובין, סמנכ"לית מערכות מידע בחברת פרטנר ציינה כי: "הפרויקט מהווה ניצן ראשון במעבר לפתרונות ענן מתקדמים. המערכת החדשה מסייעת לפרטנר בשיפור חוויית המשתמש ובמהירות המענה. יישום הפתרון עומד בקנה אחד עם חזון החברה, לפיו אנו מאפשרים לכל משתמש גישה מאובטחת מכל מקום ובכל נקודת זמן, תוך שמירה על קלות ונוחות המשתמש".
גילי סהר, מנכ"ל DICOMANO ציין כי: "זהו פרויקט דגל עבור DICOMANO ו- ServiceNow , והיחידי בשוק התקשורת הישראלי. התהליך בוצע ביסודיות ומקצועיות במהלך מספר חודשים, במקביל לפעילות רציפה של החברה, והוטמע בהצלחה ובאופן יסודי בקרב עובדיה, משתמשי המערכת".
חברת DICOMANO הינה השותפה הראשונה והבכירה של חברת ServiceNow בישראל.
ServiceNow הינה חברה ציבורית בעלת שווי של למעלה מ-7 מיליארד דולר, הקיימת בעולם מזה 8 שנים.
המערכת הוטמעה לראשונה בישראל לפני כשנה וחצי ותומכת בשפה העברית ולחברה כבר מספר לקוחות בארץ.