המלונאים נגד משרד התיירות: "אין שיווק"
המלונאים טוענים כי גם לקראת החודשים נובמבר-דצמבר יש צניחה במספר לינות התיירים: "משרד התיירות חושב שמתיירות קמפינג ושבילי אופניים יגיעו תיירים". משרד התיירות בתגובה: "משרד התיירות משווק את התיירות לישראל בתקציב של כ-250 מיליון שקל בשנה"
במשרד התיירות דוחים את טענות המלונאים ואומרים בתגובה כי: "משרד התיירות משווק את התיירות לישראל בעולם בתקציב של כ-250 מיליון שקל בשנה. המשרד מפרסם קמפיינים בעיקר במדינות באירופה, ברוסיה, ובארה"ב, ומתאים את הקמפיינים לפילוח השווקים. עד למבצע "צוק איתן" התיירות לישראל הייתה בתנופה גדולה, ובמחצית הראשונה של 2014 נשבר שיא של כל הזמנים בכניסת תיירים לישראל. מיד עם סיום המבצע, פעל משרד התיירות והשיג סיוע לתגבור השיווק, כדי להחזיר את התיירות לתנופה בה הייתה לפני המבצע. בימים אלה כבר מפורסמים קמפיינים חדשים. כך למשל ברוסיה עלה קמפיין חדש ובשבוע הבא יעלה קמפיין משמעותי בגרמניה. בנוסף לכך יעלו קמפיינים חדשים לתיירות לתל אביב, לירושלים ולים המלח. קמפיינים חדשים נוספים עומדים לעלות בקרוב וביניהם קמפיין לקידום פסטיבל האופרה שיתקיים השנה בשלושה מוקדים: במצדה, בעכו ובירושלים. המלונאים הם שותפים לעשייה תיירותית. מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מאתמול, עולה כי מספר הלינות במלונות בישראל עד סוף ספטמבר, לא ירד לעומת שנה שעברה".