אא

המלונאים נגד משרד התיירות: "אין שיווק"

המלונאים טוענים כי גם לקראת החודשים נובמבר-דצמבר יש צניחה במספר לינות התיירים: "משרד התיירות חושב שמתיירות קמפינג ושבילי אופניים יגיעו תיירים". משרד התיירות בתגובה: "משרד התיירות משווק את התיירות לישראל בתקציב של כ-250 מיליון שקל בשנה"

| |
טענות קשות של המלונאים כנגד משרד התיירות.

המלונאים טוענים כי גם הנתונים של החודשים נובמבר-דצמבר מצביעים על ירידה דרסטית במספר לינות התיירים במלונות. המלונאים מפנים אצבע מאשימה כלפי משרד התיירות. לדבריהם: "משרד התיירות חושב שמתיירות קמפינג, שבילי אופניים יגיעו תיירים לישראל. אין שיווק, אין דרך, אין אחידות".
 
המלונאים הבכירים סיפרו ל"פספורטניוז" כי לדעתם ישנה בעיה קשה בשיווק, "כל פעם שמתחלף שר תיירות ומנכ"ל המשרד, משנים במשרד התיירות את האסטרטגיה והתוכניות, אין רציפות, מה שפוגע קשות בשיווק ובהתנהלות. אם לא ימצאו דרך להחזיר לישראל את אנשי העסקים הענף בבעיה קשה. אין קבוצות, תיירים כבר לא באים לישראל, מישהוא צריך להתעורר מהר ולפעול בדחיפות בעולם בדרכים יצירתיות בשביל להציל את התיירות לישראל ויפה שעה אחת קודם".
עוד טוענים המלונאים: " מדברים על העלאת מספר התיירים המגיעים לישראל אבל נראה שכרגע רק מנסים לשמור על הקיים, ללא שיווק אגרסיבי ודרך נכונה לא יצליחו לשמור גם על הקיים והפגיעה בתיירות לישראל תהיה אנושה".

במשרד התיירות דוחים את טענות המלונאים ואומרים בתגובה כי: "משרד התיירות משווק את התיירות לישראל בעולם בתקציב של כ-250 מיליון שקל בשנה. המשרד מפרסם קמפיינים בעיקר במדינות באירופה, ברוסיה, ובארה"ב, ומתאים את הקמפיינים לפילוח השווקים. עד למבצע "צוק איתן" התיירות לישראל הייתה בתנופה גדולה, ובמחצית הראשונה של 2014 נשבר שיא של כל הזמנים בכניסת תיירים לישראל. מיד עם סיום המבצע, פעל משרד התיירות והשיג סיוע לתגבור השיווק, כדי להחזיר את התיירות לתנופה בה הייתה לפני המבצע. בימים אלה כבר מפורסמים קמפיינים חדשים. כך למשל ברוסיה עלה קמפיין חדש ובשבוע הבא יעלה קמפיין משמעותי בגרמניה. בנוסף לכך יעלו קמפיינים חדשים לתיירות לתל אביב, לירושלים ולים המלח. קמפיינים חדשים נוספים עומדים לעלות בקרוב וביניהם קמפיין לקידום פסטיבל האופרה שיתקיים השנה בשלושה מוקדים: במצדה, בעכו ובירושלים. המלונאים הם שותפים לעשייה תיירותית. מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מאתמול, עולה כי מספר הלינות במלונות בישראל עד סוף ספטמבר, לא ירד לעומת שנה שעברה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: