אא

קלאב מד מציגה: מופע קרקס אמנותי ברפובליקה הדומיניקאנית

חברת הנסיעות והתיירות הודיעה על השקת מופע "Creactive" - מופע קרקס אמנותי שיושק במדינה שבאיים הקאריביים בחודש יוני 2015. המופע המתגבש וישלים שת"פ עם חברת "סירקווה דו סולייל" כולל בין היתר: פעילויות באנג'י, קפיצה על טרמפולינה והליכה על חבל דק

| |

קלאב מד מרגשת. חברת התיירות והנסיעות הנחשבת לחלוצת קונספט "הכול כלול" הודיעה לאחרונה על השקת מופע קרקס ייחודי שיתקיים בשנה הבאה ביעד אקזוטי ומפתיע.

המופע, כפי שמעידים בחברה, יושק לראשונה בחודש יוני 2015 ברפובליקה הדומיניקאנית וצפוי למשוך התעניינות רבה בקרב חובבי התחום. בקלאב מד אף גורסים כי המופע החדש ממציא מחדש את מושג הקרקס ומעצב את חווית הבידור כפורצת גבולות. 

במסגרת המופע יזכה קהל הנופשים ליהנות משלל פעילויות אמנותיות, ביניהן: קפיצות באנג'י, טרפז מעופף, קפיצה על טרמפולינה, הליכה על חבל דק, ציורי מסכה בסביבה צבעונית ועוד.

הפקת המופע אגב נעשית בשיתוף פעולה עם חברת "סירקווה דו סולייל". מנכ"ל החברה, דניאל למר, התייחס לשותפות עם קלאב מד וציין: "השותפות היא צעד טבעי ומתבקש לאור האיכות והייחודיות של קלאב מד לאורך שנים. הניסיון שלנו ושיתוף הפעולה עימם ייצור פעילות צבע חדשה".

גם מנכ"ל ויו"ר קלאב מד העולמית, הנרי ז'יסקאר ד'סטאן, לא נשאר חייב והוסיף כי: "שיתוף הפעולה הוא תוצר של חשיבה על הנופשים של קלאב מד. המומחיות והידע של שתי החברות, המחדשים ללא תחרות בתחום אמנות קרקס, יובילו ליצירת חוויות יוצאות דופן וזיכרונות ביעדים יפים. "

נכון להיום מעמידה קלאב מד 80 כפרי נופש הפרוסים ברחבי העולם ומועדונים המדורגים בשלוש רמות, החל מ-3 ועד ל-5 קלשונים. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: