אא

אלי גונן : "משרד התיירות טוען שהוא משווק את ישראל ? אני מצטער, אבל לא ראיתי שום דבר שמשרד התיירות עושה לשיווק ישראל

נשיא התאחדות המלונות :"יריד ה WTM בלונדון, רק הראה הרבה יותר ובצורה משמעותית כמה חשוב, וכמה צריך להשקיע בשיווק של ישראל, שמעתי שיש תכנית לצאת עם שיווק בגרמניה, הייתה קריאה לצאת בשיווק ברוסיה, אני לא מכיר את זה, לא ראיתי את זה"

| |

אלי גונן נשיא התאחדות המלונות מודאג בימים אלו .

לנשיא התאחדות המלונות, טענות על נושא השיווק של מדינת ישראל על ידי משרד התיירות והעומדים בראשו.

גונן ביקר ביריד ה WTM שנערך בשבוע שעבר במרכז הירידים Excell בלונדון, כמו גם בכירי תעשיית התיירות בישראל ובינהם שר התיירות, עוזי לנדאו ומנכ"ל המשרד אמיר הלוי, פגש  אנשי תיירות רבים שהגיעו מישראל לקחת חלק ביריד מהחשובים בעולם בענף התיירות והביע מורת רוחו ודאגתו ממצב התיירות הנכנסת לישראל, הלך הרוח בביתן הישראלי בפי רבים היה כי לא ננקטים כל הצעדים הנדרשים על מנת לשנות  את המצב הנוכחי הלא מעודד.

ל"פספורטניוז" נודע כי, גונן אמור לשאת השבוע דברים קשים על מצב התיירות ועל פעילות השיווק של משרד התיירות, זאת במסגרת כינוס של מועצת התאחדות המלונות שיתקיים ביום שלישי.

בינתיים, גונן דיבר במקצת על מה שמטריד אותו כל כך בימים אלו, בשיחה עימו אמר: "משרד התיירות צריך להפוך למשרד כלכלי, בצורה כזו הוא יהפוך להיות משרד שייצר הכי הרבה תעסוקה בארץ"

על עניין שיווק ישראל בעולם, אמר נשיא התאחדות המלונות כי: "היריד של WTM בו הייתי בשבוע שעבר רק הראה הרבה יותר ובצורה משמעותית כמה חשוב, וכמה צריך להשקיע בשיווק של ישראל".

אבל משרד התיירות טוען שהוא משווק את ישראל?

אני מצטער, אבל לא ראיתי שום דבר שמשרד התיירות עושה לשיווק ישראל, שמעתי שיש תכנית לצאת עם שיווק בגרמניה, הייתה קריאה לצאת בשיווק ברוסיה, אני לא מכיר את זה, לא ראיתי את זה". 

במשרד התיירות טוענים שאחרי מבצע 'צוק איתן' הם דאגו לשווק בישראל את החופשות, ובמקביל עשו זאת בעולם, אז מדוע יש לך טענות?

" אני לא רואה את זה, שמעתי כעת בלונדון מהמלונאים הירושלמים שעצרו קמפיין במשרד התיירות לשיווק ירושלים, בגלל שהמלונות יקרים. זה נשמע לי הזוי, אם מנכ"ל משרד התיירות לא עושה שיווק כי המחירים יקרים, פשוט מוטרף. אני צריך עוד לבדוק את זה, אבל ממה  שסיפרו לי, זה פשוט לא ייאמן".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: