אלי גונן: "עדיף להפנות את התקציב המיועד להעסקת חברת יח"צ על ידי משרד התיירות לטובת תגבור תקציב השיווק של מדינת ישראל"
נשיא התאחדות המלונות במכתב לשר לנדאו:" בימים אלה של משבר בתיירות הנכנסת, הנובע מהשפעות פעילות מבצע "צוק איתן" והאירועים הביטחוניים בירושלים בעת האחרונה, עדיף וראוי להפנות את התקציב המיועד לכך לטובת תגבור תקציב השיווק"
אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות שיגר היום מכתב לשר התיירות, עוזי לנדאו, ובו הוא מתייחס למכרז שפרסם לאחרונה משרד התיירות לצורך התקשרות עם משרד יח"צ.
גונן, לו יש ביקורת קשה על משרד התיירות בנושא השיווק של מדינת ישראל בעולם, ואף אמר מוקדם יותר כי "משרד התיירות טוען שהוא משווק את ישראל ? אני מצטער, אבל לא ראיתי שום דבר שמשרד התיירות עושה לשיווק ישראל", מציין במכתבו כי "עדיף וראוי להפנות את התקציב המיועד לכך לטובת תגבור תקציב השיווק".
מצ"ב המכתב כפי שנשלח היום ללשכת השר:
" הופתעתי לראות לאחרונה בעיתון פרסום של מכרז מטעם משרד התיירות, לצורך התקשרות עם חברת יחסי ציבור.
למיטב ידיעתי, במשרד פועלת לשכת דובר ובנוסף דוברת ואשת יחסי ציבור הפועלת בלשכת השר.
בימים אלה של משבר בתיירות הנכנסת, הנובע מהשפעות פעילות מבצע "צוק איתן" והאירועים הביטחוניים בירושלים בעת האחרונה, עדיף וראוי להפנות את התקציב המיועד לכך לטובת תגבור תקציב השיווק, שהוא כה חיוני בשגרה ועל אחת כמה וכמה בעת הזו.
אין לי ספק שמעשים טובים ופעילות נכונה של משרד התיירות, הם אלו שיהיו יחסי הציבור הטובים ביותר של המשרד.
התאחדות המלונות תשמח להיות שותפה בכל פעילות לקידום התיירות."