אא

מחריפים העיצומים ברכבת ישראל : לא יערכו ביקורות כרטיסים

יו"ר ועד עובדי הרכבת: "לא ייתכן שעל ניהול כושל של הנהלת הרכבת ועל הפרטה פרועה – עובדים ישלמו מחיר. אנחנו נמשיך בעיצומים עד שההנהלה והממונה יתעשתו "

עובדי הרכבת משביתים בשעה זו את הפקחים ברכבת ישראל ולכן לא יתבצעו ביקורות כרטיסים, כמו כן, נמשכת ההשבתה בבית הספר להדרכה.

העיצומים לא פוגעים לעת עתה בציבור הנוסעים.

בוועד הרכבת הודיעו כי בכוונתם להחריף את העיצומים עד לפיתרון המשבר. ההחלטה על החרפת העיצומים התקבלה בשל פניית הנהלת הרכבת לעובדים ובו דרישה שישיבו על טענות הממונה על השכר באוצר, עוה"ד קובי אמסלם. ההסתדרות וועד העובדים הנחו את העובדים שלא להשיב לפנייה זו.

בוועד העובדים אומרים היום כי "אוזלת ידה והניהול הלקוי של הנהלת הרכבת הביאה לבזבוז כספי ציבור ועתה מאשימים את העובדים על לא עוול בכפם. הממונה על השכר והנהלת הרכבת מנסים, בדרכים של אלימות כלכלית, לשבור את העובדים כדי לקדם הפרטה וכל האמצעים כשרים מבחינתם." יוזכר כי בשבוע שעבר פנה הממונה על השכר במשרד האוצר למנכ"ל הרכבת ודרש לערוך שימועים ל- 1,200 עובדים באשר לנסיעות לצרכי העבודה. אולם, בית הדין לעבודה אשר נתן דעתו בסוגיה קבע כי נושא זה יוסדר בין הנהלת הרכבת לעובדים במשא ומתן. ואכן, במהלך המשא ומתן, החליט הממונה, בצעד חד צדדי ולמרות הליכי הידברות, לפעול כנגד העובדים. עתה, גם הנהלת הרכבת הצטרפה לפנייה זו של הממונה.

ניקה שימחוביץ', יו"ר ועד עובדי הרכבת: "הממונה על השכר והנהלת הרכבת עשו יד אחת במטרה לשבור את העובדים ולהפריט את הרכבת. לא ייתכן שעל ניהול כושל של הנהלת הרכבת ועל הפרטה פרועה – עובדים ישלמו מחיר. אנחנו נמשיך בעיצומים עד שההנהלה והממונה יתעשתו ויבינו שהצעדים חד צדדיים הם לא ישיגו דבר."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: