אא

מהמזרח באהבה: הוקמה לשכת תיירות סרי-לנקית בישראל

על רקע עלייה ניכרת בשנים האחרונות של יציאות ישראלים לטיולים במזרח, הושקה לאחרונה לשכת תיירות סרי-לנקית בישראל. מנכ"ל חברת "פלייאיסט", יריב פישר שנבחר לעמוד בראשה: "בטוח כי בזכות שיתוף הפעולה עם משרד התיירות הסרי-לנקי נגדיל משמעותית את תנועת המבקרים

הישג לתיירות הישראלית. בטקס חגיגי הושקה לאחרונה לשכת תיירות סרי-לנקית חדשה בישראל, אשר צפויה להוות נדבך נוסף בכל הקשור למגמת יציאות מטיילים ותיירים ישראליים למזרח הצוברת תאוצה בשנים האחרונות.

הלשכה החדשה צפויה להוות פלטפורמה לקידום קשרי התיירות ישראל – סרי-לנקה ותעסוק בקידום היעד ובהגדלת מספר המבקרים בו מישראל. גורמים בלשכה מדווחים כי בחודשים הקרובים צפוייה פעילות שיווקית ענפה לחשיפת יופייה וייחודה של סרי-לנקה בפני הישראלים ברשתות החברתיות, באמצעות אתר אינטרנט ייעודי וכן באמצעות אירועים שונים.  

מי שנבחר לעמוד בראש לשכת התיירות הוא מנכ"ל חברת התיירות "פלייאיסט", יריב פישר, שהתייחס בטקס השקת הלשכה החגיגי למעמדו החדש ולקשרי התיירות החדשים בין ישראל לסרי-לנקה. "בעשור האחרון ביקרתי פעמים רבות בסרי-לנקה. ראיתי מקרוב את השינוי שחל במדינה ואת הרצון העז של הממשלה ושל הסקטור הפרטי לדחוף ולקדם את התיירות".

עוד הוסיף פישר לציין כי "הפוטנציאל גבוה משום ששוק התיירות אוהב לגלות יעדים חדשים ומסעירים. האי סרי-לנקה, בו חיים כ-18 מיליון תושבים, נחשב ליעד מושלם למטיילים. יש בו נופים מרהיבים של מטעי תה אינסופיים, שמורות טבע עם מגוון עשיר של צמחים ובעלי חיים נדירים, לצד אתרים היסטוריים וחופים נפלאים ובתוליים, משופעים בעצי קוקוס.

אני בטוח שבזכות שיתוף פעולה עם השגריר ועם משרד התיירות הסרי-לנקי, נגדיל משמעותית את תנועת המבקרים מישראל". לשם השוואה בשנת 2012 ביקרו בסרי-לנקה 7212 ישראלים עפ"י, כאשר לפי ההערכות מספרם עד סוף השנה ביחס ל-2014 יחצה את רף 9000 המבקרים במדינה.

גם שגריר סרי-לנקה בישראל שנכח באירוע, מר וויג'סינגהא, התייחס למשמעות הקמת לשכת התיירות החדשה ואמר: "זהו רגע מכונן בהיסטוריה של התיירות בין ישראל וסרי-לנקה. יש אהבה רבה בין העמים ומשום כך הקשר בין המדינות הולך ומתהדק מדי יום ומתבטא בתחומים מגוונים, כמו: מסחר, תעשייה, היי טק, חקלאות, וכעת גם בתיירות. סרי-לנקה מפתחת בשנים האחרונות תשתית תיירותית מתקדמת, ובכלל זה מנגישה כבישים ודרכים לטובת התיירים. אני מאמין שמספר המבקרים מישראל בסרי-לנקה יצמח משמעותית בשנים הקרובות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: