אא

סוף עידן - פתאל עוזב את ההתאחדות, מכתב העזיבה ליו״ר התאחדות

בין השאר כותב פתאל לקרני :״ אני מבקש קודם לכל להודות לך אישית ולועד ההתאחדות על שותפות וגיבוי ללא סייג גם ברגעים מורכבים ומאתגרים במיוחד״, עוד מהמכתב בכתבה המלאה

|| ||

סוף עידן בהתאחדות סוכני הנסיעות.

יוסי פתאל, מנכ״ל התאחדות סוכני הנסיעות, המיתולוגי והמוערך, הודיע במפתיע כי יסיים את תפקיד המנכ״ל לאחר 17 שנה, כפי שנכתב לראשונה אתמול בפספורטניוז.

פתאל, שביקר בשבוע שעבר ביריד WTM, כתב מכתב ליו"ר התאחדות סוכני הנסיעות, קובי קרני, בו הודיע על סיום עבודתו.

במכתב לקרני כותב פתאל: "אין זה המקום לסכם אולם אני מבקש קודם לכל להודות לך אישית ולוועד ההתאחדות על שותפות וגיבוי ללא סייג גם ברגעים מורכבים ומאתגרים במיוחד. העבודה המשותפת איתך הייתה יוצאת דופן לחיוב וחברית ועל כך אני מבקש כבר להודות לך מעומק הלב".

עוד כותב פתאל במכתב ההתפטרות: "מעטים יודעים להוקיר תודה על עבודה ציבורית של נבחרים. תרומתך האישית לחשיבה וגיבוש מדיניות כמו גם אומץ ציבורי יוצא דופן, היו הבסיס לעבודתי בהתאחדות וההצלחות שידענו יחד בתחומים רבים וחשובים. בזכותך ובזכות הגיבוי של ועד ההתאחדות יכולנו להוציא מן הכח אל הפועל שורת מהלכים יוצאי דופן שתרומתם לענף ומעמדו לא תסולא בפז. הענף שלנו מלא מהמורות, תהפוכות ומוקף איומים. יחד איתך כמו גם הנהלות ויושבי ראש קודמים ידענו למצוא דרך לנצחונות והישגים שבעבר נחשבו בלתי סבירים. מספר הליכים משפטיים משמעותיים לענף נמצאים בעיצומם (מע"מ, יאט"ה-הגבלים, עמלות -חב' תעופה). תצהירים אישיים נמצאים במרכזם ובכוונתי להמשיך לשתף פעולה ולתרום להצלחתם ככל שידרש גם לאחר סיום עבודתי בהתאחדות".

פתאל מסיים את המכתב: "שוב אני מבקש להודות לך ולוועד ההתאחדות על האמון, התמיכה ושיתוף הפעולה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: