שרת התיירות: נחוץ תגבור מקציבי משמעותי מיידי כדי להשיב את תנועת התיירות לישראל
משרד התיירות פותח בשבוע הבא את גל השיווק הראשון של ישראל בעולם לשנת 2009: במהלך חודש פברואר ישקיע המשרד 26 מיליון שקלים בפעולות שיווק, במטרה לחזק את תדמית ישראל כיעד תיירות בטוח ואטרקטיבי לתיירים.
Shutterstock
בצל המשבר הכלכלי העולמי והשלכות המבצע בעזה, פותח משרד התיירות בשבוע הבא את גל השיווק הראשון של ישראל בעולם לשנת 2009: במהלך חודש פברואר ישקיע המשרד 26 מיליון שקלים בפעולות שיווק במטרה להחזיר את התיירים לישראל. היעדים: חיזוק תדמית ישראל כמדינה בטוחה לתיירים, שימור הביקוש לביקור בארץ וחיזוק מערך המשווקים והסיטונאים הפועל מול משרד התיירות. בחודשים הקרובים יפעיל המשרד מספר גלי שיווק נוספים, בהתאם ליעדי המשרד ולצרכי השיווק במדינות היעד ובכפוף לתקציבי השיווק שתאשר הממשלה.
לאחר ששנת 2008 נרשמה כשנת שיא בתיירות לישראל עם 3 מיליון תיירים, נפתחה שנת 2009 בצל המבצע בעזה והמשבר הכלכלי העולמי, אשר הביאו להאטה בתיירות הנכנסת. נוכח המצב, יוצא משרד התיירות בימים אלו בתוכנית פעילות לתגבור התיירות לישראל הכוללת קמפיינים פרסומיים, פעולות יחסי ציבור, השתתפות בירידי תיירות ברחבי העולם, מפגשים עם סיטונאי תיירות גדולים ועוד.
גל השיווק הראשון יתקיים בחודש פברואר בגרמניה, רוסיה, איטליה וצרפת. במסגרת התוכנית הכללית לחודשים הקרובים, יקיים משרד התיירות קמפיינים פרסומיים במדינות היעד, בהן גם צפון אמריקה, בריטניה ומדינות נוספות, זאת לצד פעולות שיווק מגוונות בדרום קוריאה, פולין, ברזיל וסין.
השרה אברהם-בלילא מתריעה, כי "ללא תקציב שנתי מאושר וללא תגבור תקציבי משמעותי מיידי של הממשלה, לא יהיה ניתן להשיב את תנועת התיירות לישראל להישגי 2008 והמשמעות תהיה אובדן הכנסות ופיטוריי עובדים בענפי התיירות השונים". השרה הוסיפה, כי "במהלך החודשים הקרובים, מתכוון משרד התיירות להוביל את פעולות השיווק וההסברה של ישראל בתחום התיירות, במטרה מרכזית – להחזיר את אמון התיירים בישראל כמדינה בטוחה לתיירות".
היום, משתתפים נציגי משרד התיירות, בראשות שרת התיירות, רוחמה אברהם-בלילא, ביריד התיירות הגדול בעולם לדוברי ספרדית, שנפתח במדריד. ביריד צפויים להשתתף, כמדי שנה, למעלה מ- 13,500 חברות מ- 170 מדינות, למעלה מ- 150,000 גורמי תיירות ואלפי עיתונאים. היריד הישראלי מתקיים בשטח של 330 מ"ר בו יציגו 28 חברות מישראל, בהן מלונאים, חברות תעופה, עמותות תיירות, סיטונאים ועוד, את פעילותם, במטרה לעודד את התיירות לישראל.
לאחר ששנת 2008 נרשמה כשנת שיא בתיירות לישראל עם 3 מיליון תיירים, נפתחה שנת 2009 בצל המבצע בעזה והמשבר הכלכלי העולמי, אשר הביאו להאטה בתיירות הנכנסת. נוכח המצב, יוצא משרד התיירות בימים אלו בתוכנית פעילות לתגבור התיירות לישראל הכוללת קמפיינים פרסומיים, פעולות יחסי ציבור, השתתפות בירידי תיירות ברחבי העולם, מפגשים עם סיטונאי תיירות גדולים ועוד.
גל השיווק הראשון יתקיים בחודש פברואר בגרמניה, רוסיה, איטליה וצרפת. במסגרת התוכנית הכללית לחודשים הקרובים, יקיים משרד התיירות קמפיינים פרסומיים במדינות היעד, בהן גם צפון אמריקה, בריטניה ומדינות נוספות, זאת לצד פעולות שיווק מגוונות בדרום קוריאה, פולין, ברזיל וסין.
השרה אברהם-בלילא מתריעה, כי "ללא תקציב שנתי מאושר וללא תגבור תקציבי משמעותי מיידי של הממשלה, לא יהיה ניתן להשיב את תנועת התיירות לישראל להישגי 2008 והמשמעות תהיה אובדן הכנסות ופיטוריי עובדים בענפי התיירות השונים". השרה הוסיפה, כי "במהלך החודשים הקרובים, מתכוון משרד התיירות להוביל את פעולות השיווק וההסברה של ישראל בתחום התיירות, במטרה מרכזית – להחזיר את אמון התיירים בישראל כמדינה בטוחה לתיירות".
היום, משתתפים נציגי משרד התיירות, בראשות שרת התיירות, רוחמה אברהם-בלילא, ביריד התיירות הגדול בעולם לדוברי ספרדית, שנפתח במדריד. ביריד צפויים להשתתף, כמדי שנה, למעלה מ- 13,500 חברות מ- 170 מדינות, למעלה מ- 150,000 גורמי תיירות ואלפי עיתונאים. היריד הישראלי מתקיים בשטח של 330 מ"ר בו יציגו 28 חברות מישראל, בהן מלונאים, חברות תעופה, עמותות תיירות, סיטונאים ועוד, את פעילותם, במטרה לעודד את התיירות לישראל.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}