אא

חורף חם: מגוון יעדים וחבילות חדשות לקשרי תעופה

על רקע עונת תיירות החורף מספר מנכ"ל "קשרי תעופה", יורם מוטעי, בראיון ל-"פספורטניוז'' על היעדים החדשים שמציעה החברה, הטרנדים שיובילו את העונה הקרה ועל רצון הישראלים לפצות את עצמם בעקבות החופשה שהתבטלה כתוצאה ממבצע "צוק איתן". "מצפים לעונה אינטנסיבית"

||מסכות בונציה| ||מסכות בונציה|

החורף כבר כאן ועימו גם עונת התיירות הקרה. לאחר קיץ לא פשוט שפגע משמעותית בכל הגורמים הפועלים בענף, לרבות סיטונאי הנסיעות, ציבור הסוכנים, בתי המלון, תיירנים ועסקים נלווים לתעשייה, מצפים כולם לקראת דבר אחד - תקווה כי עונת החורף הקרובה תעבור בשקט ובהצלחה.

אחת הסיטונאיות המרכזיות שעתידה לשחק תפקיד מרכזי בשוק התיירות היא חברת "קשרי תעופה" שהתכוננה מבעוד מועד לקראת עונת החורף 2014/15 עם שלל מוצרים וחבילות נופש למגוון רחב של יעדים.

אחד מהמוצרים המרכזיים שמציעה השנה "קשרי תעופה" כוללת מגוון רחב של טיולים מאורגנים לקרנבלים המרכזיים בעולם, לרבות קרנבל המסכות בוונציה, קרנבל במלטה, טנריף המאוגדים כולם תחת הכותרת "סדרת טיולי קרנבל". הסדרה שתתרחש בסוף חודש ינואר ובתחילת פברואר מתבצעת בטיסות סדירות של החברות אל על,  אייר ברלין ועוד ומשתרעת על פני חמישה לילות ושישה ימים במינימום ועד לשבעה לילות ושמונה ימים ואף יותר. 

עוד בתחום הטיולים המאורגנים תתבסס החברה בחורף הקרוב בזכות סדרת טיולים מרתקים ליעדים מרתקים כמו קובה, קוסטה ריקה, סין ותאילנד לטובת הקהל הרחב, משפחות וכן עבור שומרי מסורת החל מחודש דצמבר ועד מרץ 2015. 

ואם זה לא מספיק, משיקה השנה החברה את חבילות ה-"שיק טריפ", שהן למעשה חבילות עיר באירופה בדגש על שופינג ומוזיאונים, ביקורים שאינם תלוים במזג האוויר. בין הערים המרכזיות שכוללת החבילה המרעננת, ניתן למצוא את כל ערי הבירה הקלאסיות של היבשת: פאריס, רומא, ברלין, וינה, אמסטרדם ועוד. "קשה עדיין לחזות באופן מדויק, אבל אנחנו מצפים לאלפי ישראלים שיטוסו עימנו השנה לאירופה", מעריך מנכ"ל החברה, יורם מוטעי.

סדרת טיולי הקרנבל של "קשרי תעופה" - טנריף, ונציה ומלטה על הפרק

ובינתיים, בישראל: חבילת אופרה משלוהבת בצפון

גם בתחום תיירות הפנים תציע בחורף הקרוב "קשרי תעופה" מגוון אפשרויות לקהל הישראלי, אולם פרט לנופשונים ולחבילות "הרגילות" באילת וים המלח, מבהירים בחברה כי גולת הכותרת השנה תכלול חבילות נופש על טהרת שירת האופרה במגוון מופעים ואירועים שיתקיימו במלון "אחוזת אסיינדה ביער" שבגליל המערבי, שיסגר כבר ב-25 בדצמבר על כל 145 חדריו (מועדים נוספים עשוים להתווסף בהמשך).

יורם, מהן הציפיות שלכם מעונת החורף הקרובה?

"אנחנו מצפים לחורף אינטנסיבי. אמנם חופשת הפסח שחלה השנה ב-29 במרץ מצמצמת את טווח הפעילות, אבל בגדול אנחנו נמצאים במוכנות שיא ובתקווה שהשקט יישמר ויאפשר לעונת התיירות הקרובה לעבור בצורה מיטבית.

חשוב לזכור, שבתקופה הקרובה נכנסים שחקנים חדשים לשוק בתחום התיירות והתעופה, כמו חברת "קניה איירווייס" ואחרות שיגדילו משמעותית את היצע המושבים. המגמה הזו מחייבת אותנו כסיטונאית נסיעות ותיקה להתנהג במשנה זהירות. אין לנו שום רצון להשתולל עם רכישת מושבים אלא להתאים היצעים וביקושים עד כמה שניתן".

כאחת מסיטונאיות הנסיעות שמסתמכות על טורקיה, אתם ממשיכים לשווק גם השנה חבילות לאנטליה ואיסטנבול. האם זהו לא צעד ביזארי נוכח האירועים מסביב והמתיחות הדיפלומטית?

"אנטליה ואיסטנבול הם שני יעדים אטרקטיביים ומרכזיים מזה שנים רבות עבור קהל הישראלים המחפשים נופש איכותי. אני יכול להעיד שלמרות המצב והמתיחות, הביקוש לטורקיה נשמר והוא לא פחות מהחורף שעבר".

ומה לגבי הישראלים? הם לטענת מוטעי, "רוצים לטייל גם בחורף. רבים מאלו שלא יצאו בסופו של דבר הקיץ לחו"ל ולבטל את החופשה כתוצאה ממבצע "צוק איתן", מעוניינים לפצות את עצמם ובצדק. אנחנו כאן כדי לסייע להם לדאוג שהפיצוי יהיה הכי טוב שיש".


איסטנבול. "הביקוש לטורקיה - אינו פחות מהחורף שעבר"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: